2777
2789
عنوان

نماز قضا

| مشاهده متن کامل بحث + 184 بازدید | 20 پست

ممنونم ازتون تشکر🌹🌹🌹

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
عزیزم میشه ی سوال دیگه بپرسم

بفرمایید

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من می گم سه رکعت نماز مغرب می خوانم قضا واجب قربتا الی الله

من هم میگم بگم واجب یا فقط قربتن الی الله؟

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
من هم میگم بگم واجب یا فقط قربتن الی الله؟


عزیزم فقط تو ذهنت بیار ک میخوای فلان نمازو بخونی...

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد💜                                         خوبی های وجدان خفه کن!👈  طرف بعضی از بدی‌ها را رها نمی‌کند، بعد برای اینکه وجدان خودش را آرام کند می‌رود چهار تا کار خوب انجام می‌دهد. وجدانش آرام می‌شود. آن کارهای خوب راه دستت است که داری انجام می دهی، مرد هستی گناه نکن... استاد پناهیان                      ان شاالله نسل امروز، سربازان امام زمان خواهند بود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز