بچه ها کمک!
ساعت ۷ استادم زنگ زد و گفت فردا امتحان عملی ارایشگری مقدماتی دارم°°
نه مدل دارم نه تمرین کردم نه چیزی یادمه!!!
مواد امتحانمم صافی دائم و شینیون وکوتاهی و اصلاح ابرو و ارایشه
اگه کسی چیزی بلده یا امتحانشو داده یا خودش ارایشگره کمکم کنه که محیط امتحان چجوریه؟ واسه صافی دائم چیکار کنم؟ شینیون کدوم مدل راحتتره و چجوریه؟ کوتاهی چی؟ و هرچی میدونید بگید خیلی وقتم کمه