2777
2789
عنوان

وای چ ضایع شدم😕😕😕

251 بازدید | 18 پست

امشب دختر دوست مامانم اومده بود در خونمون بهمون کارت بده

بعد باهاش دست دادم

فک کردم میخواد باهام رو بوسی کنه گفتم ببخشید من سرما خوردم

اونم ی لبخند زد گفت اها

فک کنم اصلاااا قصد نداشت روبوسی کنه😕😕😕

ضایع#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

😂🤣😂😂😂😂

ختم قران وچله میخونم کسی خواست بگه،خانمهادعاکنیدپسرم بیاپیشم یه صلوات برام بفرستید؛😔پسرعزیزم دلتنگتم پارسای من تااخرعمرمجردمیمونم تابرگردی وباخواهرت۳تایی زندگی کنیم😔😔خدایااینهمه دردبرای من زیادمن۲۱سالمه😢😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عصرم زنگ زد خونمون ببینه هستیم کارت بیاره

اولش فک کردم از مشاور املاک زنگ زده تا ۱۰ ثانیه حرف نمیزدم ک خودش حرف بزنه ببینم مشاور املاک یا ن😕😕😕


نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

الان با خودش میگه این دخترع معلوم نیس از کدوم غاری اومده بیرون ک یاد نداره حرف بزنه😕

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

یبار یکی بهم بلند گفت سلام خوبی

گفتم مرسی شما خوبی

دیدم هندزفری تو گوششه با تلفن حرف میزنه😑😑😑😑

اینجا چکار میکنم من🔫🐴تاپیکها و پستها رو با دقت نمیخونم ببخشید🔫🐴 به نی نی یار میگم چرا ترکوندینم میگه واسه گذاشتن ایموجی خنده   (ر.ک به تنها تاپیکم صفحه ۳  )  شما تو تاپیکای انفجاری صدام کنید من قول میدم با گریه بیام پیتیکوووححححههههه😍😍😍🐎🐎🐎 
حالا سرماخوردی؟

اره تو جیز تابستون ک هیچکس مریض نمیشه

سرما خوردم😭😭😭

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

من دوست مامانم صورتشو آورد جلو , فکر کردم میخواد بوسم کنه , زووود بوسش کردم , ولی اون بوسم نکرد , فقط میخواست تو گوشم یه چیزی بگه 😐

تیکر کاهش وزن تا شب یلدا 😍😍😍💪💪💪     گروه آبی : وزن شروع 75 , وزن فعلی 65 , وزن هدف 50
چله منظورته؟   الهی عیب نداره خاطره میشه    

تو گرما منظورم بود

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز