2777
2789
عنوان

محمد زارع

| مشاهده متن کامل بحث + 2969 بازدید | 106 پست
به محمد زارع هم جایزه میدن؟؟

الهی بمیرم محمد زارع

برای سلامتی پسرم دعا کن بمیرم برات پسر بلبل زبونم که لکنت باعث شد از حرف خسته شی 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥السلام عليك السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی از دلایل موفقیت اجرای صحنه درگیر کردن احساساته مثل سن پارسا خائف یا پرستیژ محمد زارع


بنظرم حق عبادی نبود اول شه فقط اشک ملت درآورد و رای آورد حق محمد بوداول شه😭😭😭

میشه برا برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستین😊😘😘😘
وا مگه عبادی پشتکار نداشت؟؟ اتفاقا سیرک دوره نداره  عمشون اراده و پشتکار قوی دارن

چرا خانوم عبادی هم کارش عالی بود اما حق محمد بود جسارت محمد رو که نداشت 

میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
اول شدن و قهرمان شدن این شخصیت خیلیی مهم تر بود❤

همین الانم انقد طرفدار داره و حتما انقد پیشنهاد کار داره که آینده اش ساخته شده.دمش گرم زحمتاش هدر نرفت همین عالیه


🌸ریپلای های کل کل و بحث رو باز نمیکنم  و نمیخونم دوستان عزیز ..اگر چیزی میگم نظرم هست و مسلما مثل هر نظر دیگه ای مخالف های خودش رو داره🌸
اره  حيفش من كه خيلي ناراحت شدم

منم 

اصلا فکر عبادی رو نمیکردم 

میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
خوبه والا ماه عسل ۲ ساخت اشک ملتو دراورد کلی رای جمع کرد والا کم پولی نبرد مظلوم باز متظاهر

چرا بهش میگید متظاهر، مگه کارهایی که تا حالا کرده، برای بچه های سرطانی فقط تو این دوران بوده، مگه اون موقع اومده بود برنامه عصر جدید 

مهربون فقط، خدایی کارش هم عالی بود، نمیگم کار زارع بد بود که اتفاقا اینبار خوب بود من خودم به هر دو رای دادم ولی از اینکه یه زن هنرمند مهربون اون هم از شهرستان برنده شد واقعا خوشحال شدم و بهش افتخار کردم

ازت بدم میامد، وقتی میگفتن مبارکه پسره، چه خوب آفرین پسره، دلم میخواست همه رو خفه کنم، تو رو بیارم بیرون، نباشی، 😢 بدم میامد چون احساس میکردم به خواهرت توهین میشه، دلم میشکست از حرفها، حرفهاشون باعث شد ازت بدم بیاد، منتظر اومدنت نبودم اینقدر که حتی یه عکس هم نگرفتم از بودنت 😢 تو اومدی، صورت ماهت رو که دیدم عاشقت شدم، خنده های دلبرانت، ساکتی و مظلوم بودنت، وقتی خواهرت رو از من هم بیشتر میشناسی، من رو ببخش پسرم، من رو ببخش اگر گفتم دوستت ندارم، عاشقتم با همه وجودم با همه قلبم، اگر بخوای جون و عمرم رو براتون میدم، کاش مردم میدونستن گاهی با جملاتشون چه آتشی به قلب دیگران میتونن بزنن، دوست دارم مرد بزرگ بشی نه نر، دوستت دارم پسرم😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز