2777
2789
عنوان

با فاطمه عبادی رای ندیدن لطفا

| مشاهده متن کامل بحث + 6790 بازدید | 311 پست
عزیزم ببخشید ولی فقط یه ساده لوح میتونه باور کنه علیخانی بدون اطلاع عبادی اونارو به صحنه آورده باشه ...

اتفاقا عصر جدید اولین نمونه از این برنامه هاست که مجری محترم جناب علیخانی نه تنها در اجرای شرکت کننده ها بلکه در رای داورا هم دخالت کرده 🤔

نمونه هاش هم فراووووونه

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی...! ...   قصه این است چه اندازه کبوتر باشی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه احمقه بی شعور من که عمرا بهش رای بدم زنیکه مردمو خر فرض کرده 


فدات شم عزیزم حتما عصبانی ک اینجوری گفتی.میدونم ک مهربونی و تو لحظه اینجوری گفتی.

همون بهتر ک بگی منم از کاری که کرد خوشم نیومد و بهش رای نمیدم 

آخه با اعتماد بنفس هی میاد حرف هم میزنه من نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد.

چه اصراری دارین الان این برنامه رو با بقیه برنامه ها تو جاهای مختلف دنیا مقایسه کنید!!! همه چیزمون د ...

من قیاس نکردم فقط گفتم  صرفا بخاطر کار باید رای داده بشه نه بخاطر احساسات و دخالت مجری و آوردن یه عده آدم دیگه

آوردن اون آدما هیچ ربطی ب نقاشی با شن نداشت پی دلیلی هم برای اوردنشون نبوو

یه احمقه بی شعور من که عمرا بهش رای بدم زنیکه مردمو خر فرض کرده 

شما با این سطح ادبت اصلا رای نده 

چه اصراری دارین بگین مردمو خر فرض کردن؟شما عقل دارین فقط؟شما فقط میفهمین؟

میشه برای همه منتظرا صلوات بفرستین؟
نمیدونم چرا هرکی طرفداره عبادیه میگه بقیه بیان یه طرح مثل اون بکشن؟ مگه کلا قراره آدما کارای همدیگه ...

خب یه عده میان میگن اون که کار خاصی نکرده فقط چهارتا نقاشی کشیده این که کار شاقی نیس😁 درصورتی این کار واقعا یه هنره که هم نیاز به استعداد داره هم کلی تمرین و کلاس ومهارت🙄

فدات شم عزیزم حتما عصبانی ک اینجوری گفتی.میدونم ک مهربونی و تو لحظه اینجوری گفتی. همون بهتر ک بگی م ...


خیلی ناراحتم کرد باعث شد تا سردرد بشم خیلی ها اشکشون دراومد اینطوری بازی با احسایاته حتما اگه رای بیاره بازم میخواد یه کار دیگه همین مدل بکنه 

هر چی آرزوی خوبه مال تو دوستم
چه اصراری دارین الان این برنامه رو با بقیه برنامه ها تو جاهای مختلف دنیا مقایسه کنید!!! همه چیزمون د ...

به نظر من برای اولین دوره ی استعدادیابی ایران خیلی خوب بود

دوره های بعد حتما بهتر میشه،ما خودمون تا چند قسمت پخش شده بود و نمیدونستیم چنین مسابقه ای تو ایران هست

عزیز ی برنامه گذاشتن گفتن هرکی صلاحیت داره بیاد...اینکه بقیه ک کار باشن میکردن یا میخوندن یاهرچی نیو ...


من ک چیزی نمیگم فدات.

میگم چون تک بود کارش پررنگتر دیده شد نگفتم مقصر کی بوده. ب هر دلیلی تک بود.

هرکس رای و نظر خودش رو داره

اینجا جاش نبود و این خانم برای جلب احساسات اینکارو کرد نه تبلیع اهدای عضو شما جایی دیدین که عبادی ...

خانم من همه ی برنامه هاشودیدم مرحله اول بده شما بدونی کلی بچه سرطانی هست من و شما اگه نریم بیمارستان از کجا میتونیم ببینیم بده کودکان کارو نشون داده بقیه وااااقعا نشستن توخونه لایک میکنن پست اینو اونو یا بیرونن دارن از هر تصادف یا گدا یا کودک کار عکس میگیرن میزارن فالوراشون زیاد شه غیر از اینه اگه این خانم نقاشیش خوب نبود و نمیدونست چطور بیان کنه شما یا من میتونست بمون مطلبو برسونه!!!

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز