2777
2789
عنوان

اقا بیاین از سوتی های بامزه مامان باباهاتون بگین

| مشاهده متن کامل بحث + 4292 بازدید | 98 پست
یه بار من از چها ر پایه افتادم بس که شیطون بودم هش سالم بود بالا چهارپایه بازی میکردم بعد دستم شکست ...


  وای خدا یکی یک لیوان اب برای من بیاره

با کلی وصله روی بالم هنوز بلند پروازم!✨ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الی اومدیم پارک زنداییم عین شالی که واست فرستادمو پوشیده از جلو خیلی خوشگلتر از عکسه حواسش پرت شد عک ...

😂😂😂😂😂

وای چ جالب

چه تفاهمی

از کدوم؟

اونی ک ادم داره یا اونیکه زرده؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
نه بابا از همونی که تو برا مانتوت می خواستی سورمه ای و سرخابیه قیمتشم پرسیدم ازش😂

ععععع چ جااااالب

جنسش خوب بود؟؟

چند؟

جنسش چجوری بود؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ععععع چ جااااالب جنسش خوب بود؟؟ چند؟ جنسش چجوری بود؟

من که خوشم اومد می خوام برم بگیرم گفت ۵۰ گرفته جنسشم خوب بود تازه برقم میزد😂😂😂😂تو خصوصی عکسشو بفرستم؟😂

من که خوشم اومد می خوام برم بگیرم گفت ۵۰ گرفته جنسشم خوب بود تازه برقم میزد😂😂😂😂تو خصوصی عکسشو بف ...

خصوصی نمیشه عکس فرستاد

۵۰ خیلی خوبه ک

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
آره منم موندم با این قیمت وایسا همینجا عکسشو بفرستم یواشکی از پشت گرفتم🤦‍♀️😂😂😂😂

😂😂😂😂باشه

میاد به مانتوم به نظرت؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
آره خیلی خوب میشه 

قشنگه😍😍

خردلیشم داشت؟

خردلشیو عکس نداری؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
دیدی؟😂😂😂😂😂

اره☺

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
دیدی؟😂😂😂😂😂

پری_پرپر_شد#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز