2789
منم هیدزودرم استفاده میکنم خواستم ببینم دوشیزه بهتره عوض کنم

کلا ژل شست و شو رو زیاد نباید استفاده کرد،دکترم گفت چون باکتری های مفید رو هم از بین میبره.من اوریفلیم،سروینا و هیدرودرم استفاده کردم سه تاش خوب بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندبار در هفته استفاده میکنین خانما

میگن باید هفته ای یه بار استفاده بکنی  بیشترش چون باعث میشه ph یا خیلی کم بشه یا خیلی زیاد بشه خوب بده باید نرمان نگه داری یا یک بار یا دوبار 

من هفته ای نهایتا سه بار ولی درستش دوباره

من خوندم که دکترا میگن بیشتر از یه بار بده و خشکی میاره نهایتا باید دوبار باشه

بافت انواع سیسمونی کیف،سبد،فرشینه،سبدکریر،صندل،زیربشقابی و... تریکو با قیمت مناسب وکیفیت بالا قابل شست وشو
اها من دارمش خیلی کم استفاده کردم ولی خیلی خوب بود ولی یکی دیگه رفتم گرفتم چون فکر میکردم تاریخ گذشت ...

پس به بدن من نساخته،خوب کردی بی تاریخ نمیشه اعتماد کرد

میگن باید هفته ای یه بار استفاده بکنی  بیشترش چون باعث میشه ph یا خیلی کم بشه یا خیلی زیاد بشه ...

اره دقیقا منم همینو شنیدم

بافت انواع سیسمونی کیف،سبد،فرشینه،سبدکریر،صندل،زیربشقابی و... تریکو با قیمت مناسب وکیفیت بالا قابل شست وشو
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792