2777
2789
عنوان

پری دردناک

| مشاهده متن کامل بحث + 206 بازدید | 25 پست
چند وقت پیش چکاپ کامل دادم هورمونام اوکی بود تا حالا هم سابقه کیست نداشتم تقریبا هر 6 ماه سونو میدم

عزیزم روزای پریود زیر شکمتو با روغن سیاهدانه مالش بده ودور کمر یه چیزی ببند من از کمربندای پشم میبندم چای نباتم خیلی خوبه گرمیجات در دوران پریود بخور اگه بهتر نشدی ژلوفن بخور 

عزیزم روزای پریود زیر شکمتو با روغن سیاهدانه مالش بده ودور کمر یه چیزی ببند من از کمربندای پشم میبند ...

خودم طبعم گرمه،موقع پری یا نزدیکاش دیگه آتیش میگیرم 

خدایا شکرت   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارتر منم پری خیلی دردناک دارم طوری که اخرین بار دیگه فشار اومد رو ۷ و فقط با رفتن به دکتر خوب میشم

چن نکته رو در نظر بگیر چن رو قبل پریود شدن مفنامیک اسید بخور یا موقع پری شدن شیاف دیکلوفناک بذار ک خیلی عالیه چیزی ک من تجربش کردم اینکه قرص های جلوگیری خیلی تاثیر دارن و اگه مصرف کنی دیگه درد پریود سرآعت نمیاد

استارتر منم پری خیلی دردناک دارم طوری که اخرین بار دیگه فشار اومد رو ۷ و فقط با رفتن به دکتر خوب میش ...

آخه تو اقدامم،جالب اینه که هر ماه که بیشتر پیگیر هستم و اقدامم جدیه،درد پری هم خیلی خیلی شدیدتر میشه

خدایا شکرت   
آهان اینو امتحان نکردم

منم خریدم امتحان کنم دیگه باردارشدم گذاشتم واسه زایمانم ان شاأالله 

ولی ژل رویال رو خیلی تعریفشو شنیدم

ولی کلا هردوتاشو باید چندماه مصرف کنی

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
منم خریدم امتحان کنم دیگه باردارشدم گذاشتم واسه زایمانم ان شاأالله  ولی ژل رویال رو خیلی تعریف ...

مبارک باشه ان شالله به سلامتی دنیا بیاد،منم باید بگیرم ببینم چطوره

خدایا شکرت   
مبارک باشه ان شالله به سلامتی دنیا بیاد،منم باید بگیرم ببینم چطوره

ان شاأالله درست بشه خیلی بده

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
علائمش چیه؟ من خودم طبعم گرمه،ممکنه رحم به طبع بدن مربوط نباشه؟

ببین همینجوری نمیشه برو یه متخصص خوب طب سنتی حالتت رو ببینه

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز