خواهرم تقریبا دوهفته یکبار میاد شهرما ما دیر تر میریم اونجا، بعد هر وقت بیاد توقع داره دعوتش کنم البته خودمم دوس دارم بیاد، الانم اومده فقط یه مشکلی هست اونم اینه که چند روزه پهلوهام و زیر دلم درد میکنه، س ی ن ه هام درد شدید داره، نمیتونم خیلی کار انجام بدم و یکم سختمه حالا موندم چی بگم به خواهرم البته گفته بود آخر هفته میام پیشت، زنگ بزنم بگم حالم خوش نیس؟ یا دعوتش کنم، مشکلم فقط همین دردامه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.