2777
2789
عنوان

چیکار کنم

123 بازدید | 25 پست

خواهرم تقریبا دوهفته یکبار میاد شهرما ما دیر تر میریم اونجا، بعد هر وقت بیاد توقع داره دعوتش  کنم البته خودمم دوس دارم بیاد، الانم اومده فقط یه مشکلی هست اونم اینه که چند روزه پهلوهام و زیر دلم درد میکنه، س ی ن ه هام درد شدید داره، نمیتونم خیلی کار انجام بدم و یکم سختمه حالا موندم چی بگم به خواهرم البته گفته بود آخر هفته میام پیشت، زنگ بزنم بگم حالم خوش نیس؟ یا دعوتش کنم، مشکلم فقط همین دردامه

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

خیلی توی سایت میبینم که خواهرا با هم مشکل دارن و دوست ندارن خواهرشون خونشون بیاد

چطور ممکنه آخه؟ من خودم با خواهرم خیلی دعوا میکنیم ولی هیچوقت همچین کاری باهاش نمیکنم

به نظرم خواهر بزرگترین نعمته

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی توی سایت میبینم که خواهرا با هم مشکل دارن و دوست ندارن خواهرشون خونشون بیاد چطور ممکنه آخه؟ من ...

عزیزم اصلا متن تاپیک رو خوندی؟ کی گفتم باهاش مشکل دارم؟ فقط گفتم درد دارم و یکم سختمه مهمون داری کنم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

عزیزم اصلا متن تاپیک رو خوندی؟ کی گفتم باهاش مشکل دارم؟ فقط گفتم درد دارم و یکم سختمه مهمون داری کنم

اصلا درد هم نباشه آدم گاهی حوصله بچه خوذش یا خودش هم نداره خواهر که جا خودش داره 

اصلا درد هم نباشه آدم گاهی حوصله بچه خوذش یا خودش هم نداره خواهر که جا خودش داره 

نه من دوس دارم بیاد فقط این دردا چند روزه کلافه م کرده

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش