2789
عنوان

چرا بیدارید

| مشاهده متن کامل بحث + 341 بازدید | 43 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم همسرم ساعت۵ ونیم میره میترسم بخابم پا میشم لامپارو روشن میکنم تلویزیونم رو صدا کم میزارم روشن با ...

چرا میترسیم اخه معنی نداره ک همون خونس دیگه اه😒

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       

دست درد وحشتناک گرفتم 😥😭میشه دعا کنین بهتر بشه 

دیروز دست تنها خونه رو شستم خدا همه رو خونه دار کنه(صاحبخونه)

میشه برام یه دونه صلوات بفرستی !؟ان شا الله حاجت روایی خودت 🌱
دعامیکنم بهم برسید😊

مرسی عزیزم ان شاءالله

گاهی قوی ترین آدم ها هنگام صبح ؛                   همان هایی هستند که تمام شب را گریه کرده اند💜       لطفا برای برآورده شدن حاجتم ؛                        صلوات بفرستین ؛ حتی یه دونه💚
میخای چیکار کنی صب ب ایت زودی من زبادمیخوابم چون برنامه ای ندارم اکثرا

همون کارایی ک بقیه شبا انجام میدن

خیلی خوبه 

صبح ها زمان کش پیدا میکنه

سکوت قشنگیه

حس معنوی داره

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد💜                                         خوبی های وجدان خفه کن!👈  طرف بعضی از بدی‌ها را رها نمی‌کند، بعد برای اینکه وجدان خودش را آرام کند می‌رود چهار تا کار خوب انجام می‌دهد. وجدانش آرام می‌شود. آن کارهای خوب راه دستت است که داری انجام می دهی، مرد هستی گناه نکن... استاد پناهیان                      ان شاالله نسل امروز، سربازان امام زمان خواهند بود.
همون کارایی ک بقیه شبا انجام میدن خیلی خوبه  صبح ها زمان کش پیدا میکنه سکوت قشنگیه حس معنوی ...

خو مثلا چ کارایی

بگو ایده بگیرم

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       
خو مثلا چ کارایی بگو ایده بگیرم


نماز و... و بعدش یه چی میخورم بعدش اشپزخونه رو مرتب میکنم اگه طرفا مونده باشه میشورم ساعت ۶دعای عهد میده ار تیوی بعدش گوشی یکم بعدم همسرم بیدار میشه و صبحونه اصلی

بعصی وقتام بعد نماز باهمسرم حرف میزنیم

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد💜                                         خوبی های وجدان خفه کن!👈  طرف بعضی از بدی‌ها را رها نمی‌کند، بعد برای اینکه وجدان خودش را آرام کند می‌رود چهار تا کار خوب انجام می‌دهد. وجدانش آرام می‌شود. آن کارهای خوب راه دستت است که داری انجام می دهی، مرد هستی گناه نکن... استاد پناهیان                      ان شاالله نسل امروز، سربازان امام زمان خواهند بود.

دارم میرم سرکار.از چی میترسی؟مگه تنها موندن ترس داره؟

بنده کاربر قدیمی نیستم.دیگه حداکثرش یه سال ، خواننده خاموش هم حساب کنیم یه سال و نیم🤣لاکچری نیستم.به ارواح جدم نیستی درحدم هم نمیتونم بگم ، نمیتونم از اون بندگان خدابیامرز مایه بذارم ، ریپلای بکن ریپلای میکنم ولی مودبانه ، لطفا انتقام گرسنگی و اعصاب خراب و شوهر بد و گریه بچتون رو از بنده نگیرید ، تفاوت فرهنگ و عقیده و ...داریم مودبانه بحث کن بنده از اینور گوشی نمیتونم به شما صدمه بزنم تو هم هرقد جیغ بزنی صداش به من نمیرسه حداکثر مرورگرم میبندم میرم سر یکار دیگه پس خواهشا به اعصاب خودت رحم کن و مسلط باش....باشد که زین پس دوستان خوبی برای هم باشیم اینجا😘
امضات اشكمو در اورد مخصوصا اخرش

ای جونممممم😻😍

مادر که میشوی تمام زندگیت میشوددعاو التماس وخواهش از خدا برای عاقبت بخیرشدن   فرزندت🍃 بهترین هدیه برایت میشود سلامتی جسم و روح بچه ات🍃 بیشتر فکر میکنی به مادرت......مادربزرگت....مادرمادربزرگت ..اینکه آنها چه سختی ها کشیده اندو چه آرزوهایی داشتند🍃 غم،اندوه و شادی ات هم رنگ دیگری میگیرد و همه آنها گره میخورد به حال فرزندت🍃 تمام کوه های عالم برسرت خراب میشود وقتی به اندازه نیش سوزنی در پای فرزندت میرود🍃صبور میشوی وباحوصله ،انگار نه انگار که تاهمین دیروز بی حوصله ترین آدم روی زمین بودی🍃خوابت هم با خواب فرزندت تنظیم میشود انگار نه انگارکه تا همین دیروزخوابت از خواب زمستانی خرس هاهم سنگین تر بود    🍃ذوق زده ترین انسان دنیا میشوی با هر کار عادی فرزندت 🍃 دل نگران تمام مادرهای زجر کشیده دنیامیشوی غبطه میخوری به آنها که فرزندشان رادرراه خدا دادند   🍃نگاهت هم مادرانه میشود عمیق،دقیق،عاشق و اشکبار 🍃دلت تنگ میشود برای مادرت و روزهایی که یادت نمی آید در دلش چه هاگذشته⛄💛❤    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز