2777
2789
عنوان

تعیین جنسیت

| مشاهده متن کامل بحث + 1198 بازدید | 176 پست
:| جنسیت شوهرمو درست گفته بود واس مادرشوهرم گرفتم

اهان

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود،گاهی نمیشود ک نمیشود ک نمیشود    گاهی بساط عشق خودش جور میشود،گاهی دگر تهیّه ب دستور میشود    گه جور میشود خودِ آن بی مقدمه،گه با دو صد مقدمه ناجور میشود   گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود    گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست،گاهی تمام شهر گدایِ تو میشود   گاهی برای خنده دلم تنگ میشود،گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود   گاهی تمام آبیِ این آسمانِ ما،یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود    گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود،از هر چه زندگیست دلم سیر میشود    گاهی به خواب بود جوانیمان گذشت،گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود    کاری ندارم کجایی،چه میکنی،بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود                ♡قیصرامین پور♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرداد

چ سنی؟

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 

http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود،گاهی نمیشود ک نمیشود ک نمیشود    گاهی بساط عشق خودش جور میشود،گاهی دگر تهیّه ب دستور میشود    گه جور میشود خودِ آن بی مقدمه،گه با دو صد مقدمه ناجور میشود   گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود    گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست،گاهی تمام شهر گدایِ تو میشود   گاهی برای خنده دلم تنگ میشود،گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود   گاهی تمام آبیِ این آسمانِ ما،یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود    گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود،از هر چه زندگیست دلم سیر میشود    گاهی به خواب بود جوانیمان گذشت،گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود    کاری ندارم کجایی،چه میکنی،بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود                ♡قیصرامین پور♡
خرداد

سن حاملگیم باید بگید😐

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
كسى نميتونه تعيين جنسيت كنه شما تشخيص جنسيت ميكنى عزيزم 

این طب سنتی قدیمی چینیه عزیزم

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
27 هستم خرداد باردار بود یا تیر دقیق معلوم نیست

دقیق باید بگی😐

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
:| جنسیت شوهرمو درست گفته بود واس مادرشوهرم گرفتم

 من برج ۲ حامله شدم و متولد۷۲هستم

من یک دختر چادریم،چادرم مشکیه.ولی تمام لباسهای خونگیم صورتیه...من یک دختر محجبه ام،خنده هام توی خیابون بلند نیست ولی  فضای خونه پر از خنده های شاد منه...چادرم مشکیه ولی دل مرده نیستم...من محجبه ای دلشادم،چون خدا رو دارم...خداجونم ممنونم که دارمت،خدایا شکرت🤲😍 سلامتی وظهور امام زمان صلوات(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

خیلی خیلب درسته 

من برای ۱۷۰ نفر حساب کردم ۱۴ تا خطا داشت 

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز