_unut مدیر استارتر عضویت: 1398/03/09 تعداد پست: 6907 عنوان صندوقداری 4432 بازدید | 18 پست شغل پرمسئولیتیه؟کیا تجربشو دارن؟ممکنه مشکلی پیش بیاد؟مثلا کسری و انگ و تحمت؟ 1398/05/17 | 21:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهندس_رضا عضویت: 1398/01/05 تعداد پست: 13885 سلامبله خیلی کار سختیه تهمت درست می باشد با تشکر فراوان * با تشکر فراوان *
_unut مدیر استارتر عضویت: 1398/03/09 تعداد پست: 6907 سلام بله خیلی کار سختیه تهمت درست می باشد با تشکر فراوان بله حواسم نبود ببخشید
jikjik_jojo عضویت: 1398/05/06 تعداد پست: 1171 من2 سال صندوقدار فروشگاه بودمبهترین سالهای زندگیم بودباید تمرکز بالایی داشته باشی و قاطی نکنی وحواست ب همه چی باشهولی شغل عالیهامکان کم وکسر هستولی چون دوربین هست و برنامه کامپیوتری امکان تهمت خیلی کم توام خوبی کی به کیه!
mamushi عضویت: 1398/04/07 تعداد پست: 7427 رستوران مثلا اره اگه کسری بیاری اول باید ببینی از کجاست اگه باز همکم اومد باید از خودت پول بزاری
farzandezamiin عضویت: 1397/06/16 تعداد پست: 417 من دو سال صندوق دار بودماگر جایی که کار میکنی دوربین مدار بسته دارهامنیتش بیشترهولی اگه دوربین ندارهخیلی خطرناکهممکنه هر انگیبهت بچسبونناگ هم چک و سفته دادیدیگه خیلی زیاد باید مراقب باشیخیلی زیاد آقا هستم وَ میخواهم بیشتر بدانم. به نظرم نی نی سایت جایست برای گفتگو ، دانستن و آموزش.
مهندس_رضا عضویت: 1398/01/05 تعداد پست: 13885 بله حواسم نبود ببخشید خواهش میکنمچند ساعت کاره و حقوق چقد بهتون قراره بدن * با تشکر فراوان *
_unut مدیر استارتر عضویت: 1398/03/09 تعداد پست: 6907 خواهش میکنم چند ساعت کاره و حقوق چقد بهتون قراره بدن حقوقش نسبت به ساعت کاریش خیلی خوبهدر کل حس میکنم مسئولیت سنگینی داره!و نگرانم میکنه
مهندس_رضا عضویت: 1398/01/05 تعداد پست: 13885 حقوقش نسبت به ساعت کاریش خیلی خوبه در کل حس میکنم مسئولیت سنگینی داره! و نگرانم میکنه از نظر مسئولیت که شک نکنید سنگینه و باید خیلی مراقب باشید که اشتباه نکنید * با تشکر فراوان *
_unut مدیر استارتر عضویت: 1398/03/09 تعداد پست: 6907 من دو سال صندوق دار بودم اگر جایی که کار میکنی دوربین مدار بسته داره امنیتش بیشتره ولی اگه دوربین ... دقیقا خودمم همینطوری فکر میکنمحس میکنم به ریسکش نمی ارزه
_unut مدیر استارتر عضویت: 1398/03/09 تعداد پست: 6907 از نظر مسئولیت که شک نکنید سنگینه و باید خیلی مراقب باشید که اشتباه نکنید ممنونمفک نکنم ادم این کار باشم اصلا😂
مهندس_رضا عضویت: 1398/01/05 تعداد پست: 13885 ممنونم فک نکنم ادم این کار باشم اصلا😂 مدرک تحصیلیتون چیه * با تشکر فراوان *