2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من2 سال صندوقدار فروشگاه بودم

بهترین سالهای زندگیم بود

باید تمرکز بالایی داشته باشی و قاطی نکنی وحواست ب همه چی باشه

ولی شغل عالیه

امکان کم وکسر هست

ولی چون دوربین هست و برنامه کامپیوتری امکان تهمت خیلی کم

توام خوبی کی به کیه!

من دو سال صندوق دار بودم

اگر جایی که کار میکنی دوربین مدار بسته داره

امنیتش بیشتره

ولی اگه دوربین نداره

خیلی خطرناکه

ممکنه هر انگی

بهت بچسبونن



اگ هم چک و سفته دادی

دیگه خیلی زیاد باید مراقب باشی

خیلی زیاد

 آقا هستم وَ میخواهم بیشتر بدانم. به نظرم نی نی سایت جایست برای گفتگو ، دانستن و آموزش.    
من دو سال صندوق دار بودم اگر جایی که کار میکنی دوربین مدار بسته داره امنیتش بیشتره ولی اگه دوربین ...

دقیقا خودمم همینطوری فکر میکنم

حس میکنم به ریسکش نمی ارزه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز