2777
2789
عنوان

می نمیخوری یا چی😐😐😐

178 بازدید | 8 پست

گر می نخوری طعنه مزن‌مستان را 

بنیاد مکن‌تو‌ حیله و دستان  را 

تو‌غره بدان‌ مشو‌‌ که می مینخوری 

صد لقمه خوری که می غلام‌ست آنرا 



شما هم‌ شعر با متنی دوس دارید بنویسید ما هم فیض ببریم‌🤗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گویند اگر می بخوری عرش بلرزد

عرشی که به یک باده بلرزد به چه ارزد؟

در خانه ی ما زیر زمینی ست که در آن

ی خُم بخوری خشتی از آن نیز نلرزد

رباعی فقط خیام❤❤❤

خیام#  


🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

دلبر

که جان فرسود از او

کام دلم نگشود از او

نومید

نتوان بود از او

باشد که دلداری کند  

 نمی تونم بهت قول بدم همه مشکلاتت رو حل میکنم ولی بهت قول میدم که مجبور نیستی تنهایی با همشون رو به رو بشی 🙂 من هیچ وقت نصیحت نمیکنم منم‌میشینم پا به پات غصه میخورمو میگم : مجبور نیستی همیشه خوشحال باشی،همیشه بخندی!حق داری اگه یه وقتایی دلت بگیره اما باید بدونی یکی تو این شرایط پشتته و من برای تو دقیقا همون یکیم ♡♡♡من جای همه دنیا و آدماش عاشقتمو دوستدارمو تا اخر عمر برات می مونم اصلا ب قوله یکی از کاربرای اینجا من حتی از ناراحت شدنی ک دلیلش تو باشیم لذت میبرم💍❤ من از زمانی که او دوستم دارد در چشم خود ارجمند می آیم💜☺ ( عاشق شعرو ادبیاتم ) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز