2777
2789
عنوان

بدترین روز عمرم بود 😔

482 بازدید | 20 پست

ابجیم ۳۷۰۰۰منطقه سه تجربی شده

فک نکنم چیزی بگیره 

الان دوباره از اول کتابا رو اورده بخونه طفلکی

بنظرتون سال بعد میتونه پیشرفت کنه ؟

😔 

خیلی گریه کرد دلم اتیش گرفت براش 😔 خیلی ناراحتم

نگید نخوند....

بخدا خوند زحمت کشید حتی معدل نهاییش۱۸بود 

ولی یه اتفاقایی باعث شد عقب بیفته دچار استرابیسم چشم شد دستشم شکست ....

اما ۱۶سالشه دو سال جهشی خونده 

دشمنی که راهت رومیبنده، شرافتمندانه تر از دوستیه که نیمه‌ی راه تنهات میزاره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام عزیزم معدلش ۱۸ شده حتما حتما انتخاب رشته کنه ها چون امسال استفاده از معدلم داریم رشته های الکی رو نزنه اون چیزی رو که میخوادپیراپزشکیا این یه ماهو بذارینش فقط وفقط تفریح کنه 

بار دومه تاپیک می زنی🤦‍♀️ عزیزم تنهاش نذارید  بفرسیدش کلاس

دقیقا همین جمله توی امضاتو از یه نفر شنیدم هروقت میبینمش یاد اون میفتم 

You show me i have reasons i should love my self ✍️💞🗨️♥️                                               love your self :tears 🍃🍷.                                BTS🍯🍾.                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز