2777
2789
باز شروع کرد این ! من اصلا کاری باهات ندارم ، چون تاپیکات خوندم یکم مریض احوالی استرسی و فلان و بهم ...

😶😐

خیلی واستون متاسفم

مریض احوال؟ 

مثلا میخواین از تاپیک های من چیزی واسه سرکوفت پیدا کنین؟ 

دل شکستن هنر نیست عزیزم دلم

واقعا با این حرفتون دلم شکست😇بیخیال... من عجیب به کارما اعتقاد دارم. 

مریض احوال!!! 

کاش یه ذره فقط مهربونی و انسانیت داشتین

خدایا میشه سال 2020 حذف کنی دوباره نصب کنی؟ این ویروس داره😓😓😓. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😶😐 خیلی واستون متاسفم مریض احوال؟  مثلا میخواین از تاپیک های من چیزی واسه سرکوفت پیدا کنین ...

ولم کن بابا

استرس داری دیگه مگه مریضی نیست ؟ منم داشتم ! بخدا خیلی گیری شما ... دارم بهت خوبی میکنم میگم استرسی هستی کاریت ندارم باز میای بهم سرکوفت میزنی من ب چ سازیت برقصم 

اونجا باهات شوخی میکنم میگم میخوام واست تاپیک بزنم باز میگی بهم بی ادب 

اه بسه دیگه .

چطور خب یادم بده

ولش کن بیادم حل نمیشه چیزی ی گیری بت داد دیگه ولش کن

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
تاسف#


ولش کن بابا اینجا دار المجانینه نمیدونی مگه

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

خداحافظ روانیای استرسی

اون خانوم میس هم بره با سوسکاش سرگرم بش یه وقت نمیره از سوسک بچه است دیگه از سوسک میترسه

بای بای خوش باشید پیش هم دیوانه چو دیوانه بینید خوشش آید من چ به شماها 

بای 

خب شما برام تگش کن میشه لطفا

ن باو بیاد اینجا ک چی بشه بیخیال شو شوخی کردم اگه باز گیر داد ب نینی یار خاستی بگو

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
باشع حالتون (!) نکن      بای بای

رفتین تاپیک هامو خوندین گفتین مریضم استرسی ام ک

رفتم تاپیک هاتون خوندم دیدم شدیدا درگیر افسردگی هستین. ان شاالله خوب میشین به زودی🌺

خدایا میشه سال 2020 حذف کنی دوباره نصب کنی؟ این ویروس داره😓😓😓. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز