2789
عنوان

باز هم نصیحت من بزرگوار به شما بزرگواران 😁

| مشاهده متن کامل بحث + 857 بازدید | 97 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای ازین ب بعد ب همه تاپیکا سر میزنم 

فکر نمیکردم عکس گذاشتنی باشه😂😁😀

☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍

مامانیک بذار😞الان نتم قط میشه

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نوای_کو_کو#  

معرفی_کتاب#  

چقد نینیسایت چرت تر شده😕 و دلیلش اینه ک    خانوم جلسه ای های قری افراطی بی اعصاب تاپیک عکس لوبیا پلو رو هم به دعوا می رسونن نهلتیا😀                         وکاربران مرد قری🤢اصلا بعضی از مردای ایرانی هر جا برن به گند میکشن اونجارو وجود بعضیاتون اینجارو چرت تر تر کرده😐                             🍁☺                                                                     تقدیم به کاربران زن ستیز🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
درد چی داری مگه

قلبم درد میکنه سر املاکی کلاهبردار، شوهرم تو نشست قرارداده الان، برا همین استرس دارم خواستم حواس خودم پرت کنم 😔

☘️⚖️تعادل قانون طلایی زندگی ⚖️☘️
قلبم درد میکنه سر املاکی کلاهبردار، شوهرم تو نشست قرارداده الان، برا همین استرس دارم خواستم حواس خود ...

بزار دیگههههه

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

😞فقط جدید بذار عکس عروسیتو دیدم 😁یکی دیگه میخوام

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

قلبم درد میکنه سر املاکی کلاهبردار، شوهرم تو نشست قرارداده الان، برا همین استرس دارم خواستم حواس خود ...

😒😒😒کو

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز