2789
اره بگو داره پربازدید میشه😐

😂😂😂😂

😍تیکر تولد یکسالگی 😍زنی را می شناسم من ؛که در یک گوشه ی خانه میان شستن و پختن درون آشپزخانه سرود عشق میخواند نگاهش ساده و تنهاست صدایش خسته و محزون، امیدش در ته فرداست...زنی هم زیر لب گوید؛ گریزانم از این خانه ولی از خود چنین  پرسد: چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟ زنی با تار تنهایی؛  لباس تور میبافد زنی در کنج تاریکی نماز نور میخواند. زنی خو کرده با زنجیر؛ زنی مانوس با زندان تمام سهم او اینست نگاه سرد زندانبان..زنی را می شناسم من؛که میمیرد ز یک تحقیر ولی آواز میخواند که این است بازی تقدیر. زنی با فقر میسازد؛ زنی با اشک میخوابد زنی با حسرت و حیرت گناهش را نمیداند...زنی واریس پایش را؛ زنی درد نهانش را ز مردم میکند مخفی که یک باره نگویندش چه بد بختی ،چه بد بختی...زنی را میشناسم من؛ که شعرش بوی غم دارد ولی میخندد و گوید که دنیا پیچ و خم دارد ... بانوان عزيزی كه هر كدام در پس لبخندشان غمی پنهان دارند !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگ‌میشه‌کلن‌‌ولش‌کن‌کلا‌دوس‌پسر‌بازیو‌ول‌کن‌واسه‌خودت

زندگی‌کن

چقدر خوبه که با کاربرای دیگه خوب حرف بزنیم   واگه با نظرشون مخالفیم یا تاپیکشونو دوست نداریم ریپلای نکنیم و وارد تاپیک نشیم،اینجوری ناخودآگاه دل کسیم نمیشکنیم  
با ی آدم ‌مهمه چیش پایین تره دوس شدم بعد ی سال اومدم خونه مون چن روزه  اصلا آروم ندارم ولم کنن ...

۱سال خونه اون بودی؟؟؟مگه میشه مگه داریم؟؟؟من بد فهمیدم آیا؟

خدایا منو به عشقم برسون بچه ها دعام کنین😔😔😔💔💔💔💔
دانشجوم اونجا دوس شدم باهاش الان اومدم شهر خودم بعد ی سال 

اهان ترسیدممممم

اووووو چطوری تونستی ۱سال مامانتو نبسمی

خدایا منو به عشقم برسون بچه ها دعام کنین😔😔😔💔💔💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز