2789
عنوان

واقعا امشب خيلي متاسف شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 1683 بازدید | 113 پست
نمی دونم شما چی فک میکنی خودت اهل نژاد پرستی نیستی؟

نه اصلا

من حتی رو کشورمم وایرانی بودنم تعصب ندارم  چه برسه شهرم


من فقط یهویی بدون خواست وتلاش خودم اینجابدنیااومدم...ممکن بودهرجای دیگه دنیا بدنیا بیام....براهمین رواینچیزاتعصب ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر حرف جنگ باشه شمالیا هم بودند

همه ي مردم بودن من خودم شمالي هستم اما هيچوقت به خودم اجازه نميدم راجب شهر خاصي اگر بدي ديدم هرچي تو دهنمه به مردم اون شهر بگم. همه ي مردم از همه جاي كشور تو جنگ بودن هيچكس نميتونه خلاف اينو ثابت كنه

خداياشكرت....❤️ 
همه ي مردم بودن من خودم شمالي هستم اما هيچوقت به خودم اجازه نميدم راجب شهر خاصي اگر بدي ديدم هرچي تو ...

منم به شهری توهین نکردم مثل اینکه خواب بر شما غلبه کرده

یوگی ام ولی دوستام دیگه نیستن

حالا شما حرص نخور هر کی که جمع میبنده شعور خودشو نشون میده مثل اینکه میگن همه ی زنا اینجورین همه ی مردا اونجوری من با اینکه یک خانم کرمانشاهی اومده وسط زندگیم و باعث طلاقو آوارگی بچه م شد هیچوقت نمیگم مثلا کرمانشاهیا چون میدونم فقط همین یدونه آدم توشون بد بوده و اون خانمم نماینده ی مردم کرمانشاه که نیست یا ما تو شمال خونه داریم انصافا همسایه های اونجا بابامون آوردن جلوی چشمامون ولی بازم دلیل نمیشه بگیم همه ی شمالیا اینجورین شاید چند تا نخاله تو اون محله ن

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز