2777
2789
عنوان

ناخنام چطوره???+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1122 بازدید | 93 پست
فرم دادی؟ ژلیش بی رنگ کردی؟ چه کردی دختر ؟ خب اونم بگو

هیچ کاری نکردم فقط میخواستم ببینم اینطوری خوبن یا برم بکارم

در من یک تيمارستان وجود دارد، یک تيمارستان با هفتاد تخت خواب، هفتاد تخت خواب با هفتاد دیوانه و سخت‌ترین کار دنیا را من میکنم زمانی که از من می‌پرسند خوبی؟! و من باید یک تيمارستان هفتاد تخته خوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم بله امروز خیلی خوبم..                                                            یک عدد کنکوری بدبخت💔 میشه برا قبولیم یدونه صلوات بفرستی؟! 💚❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی...

چیه چیزی شده چرا ساکتی🙂

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!پسرم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!
من کاشتم خیلی راضیم

اخه نمیشه نماز بخونی من بخاطر همین نمیکارم .... لاکم واسه این نمیزنم که میخوام نماز بخونم

در من یک تيمارستان وجود دارد، یک تيمارستان با هفتاد تخت خواب، هفتاد تخت خواب با هفتاد دیوانه و سخت‌ترین کار دنیا را من میکنم زمانی که از من می‌پرسند خوبی؟! و من باید یک تيمارستان هفتاد تخته خوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم بله امروز خیلی خوبم..                                                            یک عدد کنکوری بدبخت💔 میشه برا قبولیم یدونه صلوات بفرستی؟! 💚❤️
اسی... چیه چیزی شده چرا ساکتی🙂


هیچی😂

در من یک تيمارستان وجود دارد، یک تيمارستان با هفتاد تخت خواب، هفتاد تخت خواب با هفتاد دیوانه و سخت‌ترین کار دنیا را من میکنم زمانی که از من می‌پرسند خوبی؟! و من باید یک تيمارستان هفتاد تخته خوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم بله امروز خیلی خوبم..                                                            یک عدد کنکوری بدبخت💔 میشه برا قبولیم یدونه صلوات بفرستی؟! 💚❤️

الانم برید نماز شباتونو بخونید انقد به من گیر ندین😁

در من یک تيمارستان وجود دارد، یک تيمارستان با هفتاد تخت خواب، هفتاد تخت خواب با هفتاد دیوانه و سخت‌ترین کار دنیا را من میکنم زمانی که از من می‌پرسند خوبی؟! و من باید یک تيمارستان هفتاد تخته خوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم بله امروز خیلی خوبم..                                                            یک عدد کنکوری بدبخت💔 میشه برا قبولیم یدونه صلوات بفرستی؟! 💚❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز