2789
عنوان

بدترین خیانتی که دیدم + عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 27581 بازدید | 258 پست
یادمه اما تاپیک نی نی یار و ندیدم..قضیش چیه؟

یه اسکلی نام کاربریشو هی عوض میکنه میاد همه رو لایک میکنه.چون کامل عضو نشده اینجوریه فقط میتونه لایک کنه

فکر بستنی تو فریزر نمیزاره بخوابممم.....طفلی هم تنهاست هم سردشه😪😪😌

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خخخخخ منم همش لایک می‌کنه قضیه چیه ؟

نی نی یار 5 واسش تاپیک زده  بخونش


🖤 دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی اید 🖤باز میشه این در صبح میشه این شب  صبر داشته باش 🖤گر تو با بد، بد کنی! پس فرق چیست؟!💙یا حسین ادرکنی   یابالغوث ادرکنی 💙.. با گریه هام میاد غم هامو حل کنه   نزدیک میشه تا منو بغل کنه   از اسمون شهر خیلی پایین تره    درو که وا کنی💙 خدا 💙پشت دره   چشمامو بستم از کنارش رد شدم   چشماشو بسته تا نبینه بد شدم   هرکاری میکنم ازم نمیگذره  حسی که بین ماست از عشق بیشتره....     با خوشحالی دیگران خوشحال شو!  نوبت توهم میرسه😘😉     میشه برای حاجتم یه صلوات بهم هدیه بدی 😘        خداوند فرمود: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود !!!به دیگران بگو برایت دعا کنند چون با زبان آنها گناه نکرده ای. 💙اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش
جریانش چیه؟چرا میزنی روش چیزی نمیاد؟ آخه قبلا یه همچین چیزی بود لایک که میکرد چندمین بعدش اسمش میشد ...

فحش ناموسی هم گذاشت حتی.خدا خودش شفاش بده

فکر بستنی تو فریزر نمیزاره بخوابممم.....طفلی هم تنهاست هم سردشه😪😪😌
یه اسکلی نام کاربریشو هی عوض میکنه میاد همه رو لایک میکنه.چون کامل عضو نشده اینجوریه فقط میتونه لایک ...

وایی یادته چه اسمایی میذاشت ای خدا😂😂

🖤 دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی اید 🖤باز میشه این در صبح میشه این شب  صبر داشته باش 🖤گر تو با بد، بد کنی! پس فرق چیست؟!💙یا حسین ادرکنی   یابالغوث ادرکنی 💙.. با گریه هام میاد غم هامو حل کنه   نزدیک میشه تا منو بغل کنه   از اسمون شهر خیلی پایین تره    درو که وا کنی💙 خدا 💙پشت دره   چشمامو بستم از کنارش رد شدم   چشماشو بسته تا نبینه بد شدم   هرکاری میکنم ازم نمیگذره  حسی که بین ماست از عشق بیشتره....     با خوشحالی دیگران خوشحال شو!  نوبت توهم میرسه😘😉     میشه برای حاجتم یه صلوات بهم هدیه بدی 😘        خداوند فرمود: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود !!!به دیگران بگو برایت دعا کنند چون با زبان آنها گناه نکرده ای. 💙اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

گوشیمم داغ کرد خدایا الان خودمو خفه میکنمممم . نتم دارم میخواد عکس بیاد انگار بهش وحی شده هنگ کنه . دوستمم از این طرف گریه میکنه منم این وسط داغ کردم دارم میسوزمم 😐😐 بچه ها چیکار کنم دوتا عکسم بیشتر نیس صبر کنم بازم تا بیاد ؟؟

هرچی میخوامو دارم ، هرچیم بخوام بدست میارم😊موفقیت من حتمیه ، بهترینا برام اتفاق میوفته . حال دلم خوبِ ومطمئنم آرامشم روزانه افزون میشه 💜💛💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز