2789

یه بارم که شده بیاید از خوبیاشون بگید.

شوهر من تویه جمع وجلو خانوادش سرسفره نهار یاشام که باشیم ومن اگر میل به غذانداشته باشم چون اکثر وقتا بی اشتها هستم،،،خیلی اصرار میکنه که باید بیام غذاموکامل بخورم......جلو پدرومادرش خودش برام ماهی تکه میکنه استخوناشو جدا میکنه یا مثلا مرغو برام ریش ریش میکنه ومیذاره توی بشقاب وبایدم همشو بخورم😑

نمیفهم واقعا دوسم داره یااین رفتارا عادی هست.

چون بعضی اوقات دل خوشی از اون ندارم

خدایا حافظ عشقم عمادم دخملم رها باش ❤❤❤  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همسر منم خداییش حواسش بهم هست سر سفره حتما کنارم میشینه خودش برام غذا میکشه...و...

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت

به به چه عاشقانه😁


البته من بدم میاد کسی به غذام دست بزنه دستشو میشکنم😐🎈

   تو عاشق نبودی که دردودل عاشقا رو بفهمی💕           تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی💓              تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم💞                 دلت تنگ نبوده ، میخندی تا از حس دلتنگی میگم💔            تو تنها نموندی تا حال دل بیقرارو بفهمی💓                      عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی💗                  تو از دست ندادی بفهمی چیه ترسه از دست دادن💖            جای من نبودی بدونی چیه فرقِ بین تو و من🖤                                                                                                    اونجا که یه دختر میگه "تو قول داده بودی"                  قابلیت اینو داره که عرش خدارو بلرزونه🖤                                                                                                                                                       

مدام غذا میزاره جلون نگاهم میکنه با لبخند ،ازم میپرسه راحتی چیزی نیاز نداری،اگه یک لحظه نباشه به خواهراش میگه هوای فلانی و من داشته باشد

با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸                                         فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori 

همسر منم توی جمع حواسش به منه. سر سفره هم غذای منو اول میکشه. همشم فک میکنه من اخم دارم یا دلخورم یا ناراحتم. هی بغل گوشم‌میگه چیزی شده یا هی حس میکنه یه چیزیم هست. خسته م کرده. من توی جمع کمی افاده ای هستم.اما این هی فک میکنه من ناراحتم😒

ما برعکس شما دقیقأ من گوشت براش میذارم میگم بخور همچی میشه اون آخراشه من هنوز غذامو نخوردم بقیه هم بهم میگن مگه بچه هس خودش میخوره، اما من چون دوستش دارم و بی اشتهایی در میاره و یا از تنبلی درس نمیخوره براش انجام میدم همیشه

نینی کوچولوی من کاش زودی بیای تو دلم(خدایا مگه میشه باشی و تنها بمونم؟؟؟؟) 

شوهر من تو خانواده خودش همیشه ک نه ولی اکثر اوقات توجه میکنه بهم چون من خیلی خجالتی ام 

یعنی در حد معمول هست دیگه نه اونقد ک برام استخون ماهی دربیاره نه هم اونقد ک اصلا منو نبینه 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز