2737
2739
سلام خیلی ناراحتم و الان سر کار دارم گریه می کنم.مشکل من شاید به نظر شما ساده باشه ولی من رو خیلی آزار می ده.شوهرم هر وقت می خواد ما با هم س ک س داشته باشیم به من محبت و توجه می کنه و در مابقی مواقع حتی یک بوس هم من رو نمی کنه حتی بعضی وقتها از عمد کم محلی می کنه
بارها باهش صحبت کردم و همیشه گفته باشه ولی هیچ وقت عمل نکرده
به نظر شما من چیکار کنم که اینقدر غمگین نشم
یه زمانی که میدونی میل به س. نداره در مورد اینکه چقدر دوستش داری باهاش صحبت کن. صبح روز بعد از س. زودتر از خودش بیدار شو و موقع خداحافظی ببوسش و براش آرزوهای خوب کن. و بعد از ظهر که برگشتید خونه هم همین کارا رو بکن تا همسرت متوجه بشه که بدون س. هم میشه به دیگران محبت کرد. بارای اول حتی ممکنه وقتی بهش توجه میکنی بازم تمایل به س. پیدا کنه اما بعد از یه مدتی روشای محبت کردن بدون اون رو هم یاد میگیره. حتی میتونی گاهی اوقات ازش بخوای که در آغوش بکشدت. همون موقعی که نیازشو حس میکنی ازش بخواه. اینطوری با خواسته های شما هم بهتر آشنا میشه. توی لحظه زندگی کن و هر وقت نیاز به محبتش داری همونو ازش بخواه. از کلی گویی و برنامه محبت کردن برای آینده دوری کن. فقط هر حسی رو که داری همون موقع بهش بگو. مثلا بهش بگو الآن دوست دارم منو ببوسی. بعد هم بهش بگو که چقدر از این بوسه احساس آرامش داری. چند وقتی اینکارا رو بکن و بهش مهلت بده تا لذت محبت کردن رو بچشه. مطمئن باش خودش کم کم اینکارا رو بدون تذکر شما شروع میکنه. شاد باشی.
مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
تو بهش محبت کن تا یاد بگیره ....تو ببوسش ..بغلش کن ...ابراز علاقه کن ...مطمئن باش جواب میده .
توقع نداشته باش حتما باید اول از طرف اون باشه ...
خدایا کمکم کن اونقد بزرگ شم که دنیا دیگه جامو نداشته باشه …
2740
سپیده جون من فکر کردم نینی نداری! این مشکل که میگی اگه بعد از نینی بوجود اومده خیلیا باهاش درگیرن شاید شوشو فکر میکنه تو آمادگیشو نداری یا شاید فکر میکنه زیادی به نینی توجه میکنی و اینطوری میخواد بهت نشون بده.
مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
نه شوشو خیلی بچه دوسته در مابقی مواقع تمام وقتش رو با پسرم می گذرونه بهش می گم وقتی دارم شیر می دم یا وقتی از سر کار اومدی یا داری می ری سرکار می تونی بیای منو ببوسی بعد بری
سپیده جان به نظر من این کارا آموزش دادنی نیست . به نظر من اگه بعد آموزشم اجرا کنن دیگه فایده نداره . به نظر من به چیزای مهم تر فکر کن . من یه آقایی رو می شناختم .مرتب خانمشو بغل می کرد بوسش می کرد محبت می کرد ولی با زنای دیگه هم رابطه داشت . اگه شوهرت پاکه به این چیزا گیر نده . خودتو سرگرم کن . درضمن دوست پسر نه تنها مشکلتو حل نمی کنه بلکه یه مشکل دیگه به مشکلاتت اضافه می شه .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز