2789

من دوس دختر اول نامزدمو دیدم واسه اولینب ار هی با دوستم میرفتم کنارش از نامزدم حرف میزدم هی این میرف اونطرف باز دوباره مردم ازاری میکردم وای خیلی حال میده همیچین با حسرت نگام میکنه تو اینستا منو کلا بلاک کرده 

خب مگه مریضی؟؟؟ واااا... این اسمش عقده ای بودن نیست؟؟؟

     سخت ترین حق الناس این است که به روح دیگران لطمه بزنی (استاد شجاعی)🗣 ای کاش حتی برای بد بودنهایمان هم مرز بگذاریم از آن مرز عبور نکنیم....❣  زن مردم لیلی تو نیست و شوهر مردم هم مجنون تو‌... اگه شده بدون فقط اسمشونو یدک کشیده و به تو در حد ی سرگرمی نگاه میکنه نه بیشتر...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مگه تو شوهر نداستی؟؟؟ مگه دختر نبودی تو سن ۱۶ سالگی شوهر کرده بودی؟ 

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53

چه کاری کردی.

باید بی تفاوت میبودی.

دوست داشتی کسی با خودت اینکار رو بکنه؟

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده

عقده_شوهر#  

مریض_نباشیم#  

مگه_بچه_ای#  

شیر و خیار �🥒🥒🥒🥒🥛🥛🥛🥛🥛    اینم امضای ی مامان خیلی نگران ک واسه اینکه بچم شیر و با ی خیار همزمان خورد ۴ تا تاپیک زدم و همه میگفتن قَضیه شیر و خیار چیه🙃اینو امضام کردم ک یادم نره چقد واسش زحمت کشیدم و اگ روزی نبودم دخترم با خوندن اینا بدونه ک چقد دوسش داشتم و همیشه نگرانش بودم...دختر نازم خیلی مامان دوست داره توام بزرگ شدی منو دوس داشته باش و اگ هزاربار گنجشک نشون دادم و گفتم این چیه بگو گنجشک گنجشک گنجشک همونجور  ک من حاضرم ۱۰۰۰بار تاپیک شیر و خیار بزنم ولی کاریت نشه.😢😢😢😢

گناه داشت بنده خدا چرا بیرحم بازی در اوردی

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه ♡عشق مثل ستاره میدرخشه  ♡عشق مثل خورشید گرم میکنه ♡عشق مثل گلها لطیفه ♡ عشق مثل تو زیباست ♡

مطمین باش ی روز تو عمین دنیا معنی حسرتو بهت میچشونن... بترس

     سخت ترین حق الناس این است که به روح دیگران لطمه بزنی (استاد شجاعی)🗣 ای کاش حتی برای بد بودنهایمان هم مرز بگذاریم از آن مرز عبور نکنیم....❣  زن مردم لیلی تو نیست و شوهر مردم هم مجنون تو‌... اگه شده بدون فقط اسمشونو یدک کشیده و به تو در حد ی سرگرمی نگاه میکنه نه بیشتر...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ادکلن مردانه

zhra_20 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز