نمیدونم من از دوستم شنیدم میگفت خودش برای زیربغل و آرنج استفاده کرده فک کنم اونم باآبلیمو استفاده میکرد..میگفت نتیجه گرفته راضی بود
شما همچنین میتوانید استفاده از جوش شیرین را برای روشن کردن پوست خط بیکینی و ناحیهی واژن امتحان کنید البته در صورتی که به این ماده حساسیت ندارید. بافت ریز و دانه دانهی آن به عنوان یک لایهبردار عالی برای خلاص شدن از سلولهای مردهی پوست عمل میکند.
این ماده حتی از تعریق بیش از حد که یکی از دلایل تغییر رنگ پوست و همینطور لایه لایه شدن پوست است، جلوگیری میکند.
۱. جوش شیرین و آب را به نسبت ۳: ۱ با هم مخلوط کنید تا خمیری آماده شود.
۲. خمیر حاصل را در ناحیهی تیرهی پوست قرار دهید و صبر کنید تا خشک شود.
۳. در نهایت آن را با آب سرد شستشو دهید.
۴. از این درمان ۲ بار در هفته استفاده کنید.
* توجه: کسانی که دارای پوست حساس هستند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.