2777
2789
@عقییییق     @706     @24سارا    

سلاام علیکم و رحمت الله

عرضم به خدمت شما ک از سوم راهنمایی سر کردم بخاطر دل خودم

اول ملی گذاشتم

بعد ساده

بعد عربی

الان چند ساله عربی میزارم عاشقشمم اصنن نازه خیلیی  

اینم بگم اسون نیستا تو گرما از شدت عرق خیس میشی تو سرما بارون خیست میکنه متلکا و حرفا و نگاها و رفتارای زشتم ک بماند و اینکه باید قید ی مدل لباسارو همچنین ی سری رفتارا رو به عنوان ی چادری بزنی

ولیی ولیی با همه اینها ی ارامشی داره ک ادم نمیتونه واقعا دل بکنه به همه اون سختیا می ارزه  

مرا عهدیست با جانان...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلاام علیکم و رحمت الله عرضم به خدمت شما ک از سوم راهنمایی سر کردم بخاطر دل خودم اول ملی گذاشتم ب ...

سلام عزیز دلم فدای تو بشم من 

تاج بندگیت رو سرت مستدام گلم 

حضرت زهرا نگه دارت باشه عزیزم 

سلام عزیزم تاپیک چادری هاست اگه دوست داشتید پست اول بخونید و جواب بدین

من خدودا از ۱۳ سالگی سرم کردم واقعا خودم دوست داشتم سرکنم.اجباری نبود برام اونموقع.تا پایان داسگاه چادر معمولی سرم میکردم.بعد دانشگاه که شاغل شدم چادر لبنانی پوشیدم چون سرکار چادرم رو درنمی اوردم.بعد بچه دارشدنمم چادر ملی و چادر دانشجویی که راحت بود برام چون بچه بغل میکردم.ولی واقعا با چادر کیف میکنم واقعا یه جاهایی بهم حس غرور میده...

از ستم کردن برکسی که جز خدا کسی را ندارد بر حذر باش.امام حسین(ع)
@همسرمparsa     @نفسم،مامانمه     @fatemeh_yyy    

سلام

چادر دانشجویی از۲۱سالگی۳سال سرمیکنم ازوقتی ازدواج کردم همسرم دوس داره 

جمع کردنش سخت اما اگه باعشق نگاه کنی خیلی لذت بخش

مادرشوهرایی که عروستون شکنجه میدین اذیت میکنین میگین حرف حرف شماست وفکرمیکنین کاری باهاش ندارین یادتون نره اونام خدادارن عدالت خداهم هست ازخدابترسین😭☹😕شبا باگریه میخوابم ازاشکهایم که بخدا گلایه میکنن وامانتن بترس خواهرشوهرای عزیزلطفا توقعتون ازبرادر متاهل کم کنین بخدااون مسئول خرج وهدیه ومناسب وکمک وقرض تووبچه وهمسرت نیس لطفا نگو یدونه برادرم کسی اون ازتوجدانمیکنه ولی بزاربراخودش وزنش خرج کنه مگرنه زنش میگه حرامت باشه
@ojolo     @مشکاتتتتتتتتتتتتتت     @یاس94    


مچکرم

از کوجا فهمیدین من چادریم؟😃

قبلا باهم حرفیدیم؟


من از کلاس دوم ابتدایی با زور خودم چادر سر کردم .اون موقع چادر رنگی میزدم چون کوچولو بودم و با اون میرفتم حتی مدرسه و هر جایی که خواستم برم حتی مسافرت.خانواده ام درابتدا میگفتن هنوز برات زوده چادر اما من خودم دوس داشتم و سر کردم.تا 26سالگی فقط ساده میزدم تا زمانی که باردار شدم و تا حالا که 2 سال گذشته اکثرا دانشجویی میپوشم. گاهی هم ساده

میگم  احیانا خشتکاتون معلومه،زشت نیس عایا؟😶           ساق پاهاتون چطو؟اونم موردی نداره؟!! یکم خزه انگار! نظر شما چیه😞

من از چهارم دبیرستانم سر میکنم به انتخاب خودم ان شاءالله تا اخرین لحظه عمرمم چادری بمونم🙏

بزرگ مرد تاریخ ایران ،سردار من ،حاج قاسم شهادتت مبارکت باشد سردار، ایرانم یتیم شد و طعم یتیمی را چشیدم 😭...لطفا برای شادی روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یه صلوات بفرستین🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز