سلاام علیکم و رحمت الله
عرضم به خدمت شما ک از سوم راهنمایی سر کردم بخاطر دل خودم
اول ملی گذاشتم
بعد ساده
بعد عربی
الان چند ساله عربی میزارم عاشقشمم اصنن نازه خیلیی
اینم بگم اسون نیستا تو گرما از شدت عرق خیس میشی تو سرما بارون خیست میکنه متلکا و حرفا و نگاها و رفتارای زشتم ک بماند و اینکه باید قید ی مدل لباسارو همچنین ی سری رفتارا رو به عنوان ی چادری بزنی
ولیی ولیی با همه اینها ی ارامشی داره ک ادم نمیتونه واقعا دل بکنه به همه اون سختیا می ارزه