2777
2789
سلام بر بهترین زیست شناس دنیا دست رو دلم نذار ه خونه آبجی زندانی شدیم    

دلم عید میخواد خدااااا


هرسال این روزا اینقد بیرون میرفتم خرید میکردم خرید میکردم ....که از خرید خسته میشدم 



دلم خرید میخاد 

بیرون شهر میخاد تو این هوای بهاری 



ولی نون هم با ترس و لرز میریم میخریم 

خدایا خودت معجزه کن ،بشر باهمه ادعاش اسیر یه ویروس میکروسکوپی شده 😢😢😢😢😢

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

بله . . .  عالی هست مصوصا اگه قدت یه کم بلنده

ممنون از راهنماییت . تصمیم گرفتم انشالله توی ایام عید اگه فروکش کنه یروز برم جاهایی که چادر داره.

نمیدونی بیشتر کجاها داره؟؟؟.ما اریاشهریم

مامانِ شایلین 🥰 در انتظار نی نی دوم🤰🏻شایلین:۲۰/۶/۹۹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلم عید میخواد خدااااا هرسال این روزا اینقد بیرون میرفتم خرید میکردم خرید میکردم ....که از خرید ...

واقعا دارم الان به قدت خدا و ماتوانی بشر پی میبرم!


چقدر سختهاین روزها!

من هم دلم خیلی گرفته

از ۸ سالگی سر کردم اونوقتا عربی بود عموم از کربلا آورده بود بعدش دانشجویی و بعدشم صدفی و الانم ۳ تا ساده دارم و دوتا لبنانی و یکی آستین بلنده دوستم از کربلا آورده برام

ممنون از راهنماییت . تصمیم گرفتم انشالله توی ایام عید اگه فروکش کنه یروز برم جاهایی که چادر داره. ن ...

چرا عزیز دلم

اگه بتونی بری سمت بهارستان خیلی خوبه

ولی سمت غرب که شما هم هستید، خانه حجاب هست

برات میفرستم آدرسش را

واقعا دارم الان به قدت خدا و ماتوانی بشر پی میبرم! چقدر سختهاین روزها! من هم دلم خیلی گرفته


اینقد غصه خانواده های عزادارو دارم که خدامیدونه 


نگران مامان بابام  


منتظرم این چندروز بگذره که همسرم تعطیل شن تازه قرنطینمون تازه شروع میشه 

چون تا حالا ایشون سرکار میرفتن 

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

چرا عزیز دلم اگه بتونی بری سمت بهارستان خیلی خوبه ولی سمت غرب که شما هم هستید، خانه حجاب هست برات ...

ممنونم عزیزم لطف میکنی🥰🥰

مامانِ شایلین 🥰 در انتظار نی نی دوم🤰🏻شایلین:۲۰/۶/۹۹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز