2789
بعضی وقتها خودم براش میذارم ولی هنوز به نظرم زودهخودش خیلی دوست داره البته

الهی😍 ببخشید آنقدر سوال میپرسم😁 تفاوت سنی بچهاتون کمه خودتون دوست داشتین؟ یا پیش اومد؟ 

گر نگهدار من آنست که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

"السلام علیک یا اباصالح المهدی"






عزیزی می‌گفت: با خودم حساب کردم دیدم از هشتادمیلیون ایرانی حداقل 50 میلیون نفر روزانه بیست بار از کرونا حرف میزنند یا میشنوند. فکر کردم اگرهر کدام روزی بیست بار گفت و شنود کرونایی داشته باشند میشود روزی یک میلیارد با خودم گفتم اگه به جای کلمه کرونا هر کدام خدا را تلفظ میکردندچه می‌شد؟حرفش خیلی به دلم نشست دیدم عجب دردی شده این دل مشغولی کرونا.با خودم فکر کردم وگفتم:امام زمان عج الله صاحب و مولای ماست. خودش فرموده به واسطه من بلا از شما دور می‌شود. ای کاش بجای یک میلیارد کرونا گفتن، به نیت تعجیل در امر فرج امام زمان صلوات می فرستادیم




اصلا بیایید با هم قراری بگذاریم


هر جا اسم کرونا آمد، برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستیم




امام هم مهربان است و هم کریم خیالتان راحت زیر دین کسی نمی ماند




"اللهم عجل لولیک الفرج"

عالی هستن البته مثل هر بچه ای اذیت هم دارن خوب

خداروشکر خوشبختیشونو ببینی ان شاالله دوتا بسه یا سومی هم میاد به زودی؟ 😁

گر نگهدار من آنست که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
فدای شما بشم احتمالا یکی دو سال دیگه برای سومی اقدام کنم

ان شاالله😍😍 چه قدر خوب منم عاشق اینم که 3_4 تا بچه داشته باشم

گر نگهدار من آنست که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

سلام عزیزم من بیست و شش سالمه و باافتخار از وقتی یادمه🙂و باعث افتخارمه

هیچ اجباری هم تو انتخابش نداشتم 

خودم دلم  خواست

واقعا سخته چادری بودن

اما لذت بخش ترین پوشش دنیاست😍

مدل چادرمم بحرینی هستش 🙂🙂🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز