سلام به روح ماهت خخخخ شوخی کردم روی ماهت نازنین
من الان چادر لبنانی اغلب گاهی هم چادر ساده
چادر ملی و دانشجویی هم قبلن داشتم
بندرت هنوز اون ها رو هم گاهی می پوشم.
از دوم راهنمایی فکر کنم آخی یادش بخیر با چادر کرپ کیف شروع کردم.
فقط توی دبیرستان یه روز مانتوی بلند خریده بودم چادر نپوشیدم پشیمون شدم دوباره چادرمو پوشیدم.
چطور؟
برام جالبه بدونم چرا این تاپیکو زدی؟
ماشاءالله چه همه هم طرفدار داره
چادر حجاب برتره عاشقشم