2777
2789
عنوان

تورخدا بيايد كمك با ماشين شوهرم تصادف كردم

| مشاهده متن کامل بحث + 1312 بازدید | 83 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی اگر هسرتون تصادف می‌کرد واکنش شما همین بود؟!



اصلا این ماشین شوهرم یعنی چی؟!


مگه مال من مال تو دارید؟!

هیچ وقت هزینه‌ی تعمیر ندیا مرتب هم بگو خدا چقدر بهم رحم کرد حالم خوبه 

بگو یادت باشه تو اولین فرصت قربونی بدیم

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
خب بلد نیستی چرا میشینی پشت فرمون

2 کلمه هم از ننه عروس😐

مگه به نابلدیه؟؟؟؟؟ 

تصادف ممکنه برای همه پیش بیاد

داری راهت رو میری یکی دیگه عین خر میاد میکوبه بهت این ربطی به بلدی و نابلدی داره؟ 

نه_به_زنان_علیه_زنان#  

.Pain🔥you made me a believer

وای بترکی دختر😂😂😂😂

من هم موافقم           اون همه کارها رو راه میندازه       

اطلاعاتی هرچند محدود در مورد مسائل روان شناسی دارم   در همون حد اگر کمکی از دستم بربیاد دریغ نخواهم کرد
من شوهرم دوسداره بزنم ب درختی  ماشینی بعد بیاد بخنده بهم😂😂😂😂😂😂

حالا باز هم خوب ه      می خنده                  بعضی مرد ها بعضی وقت ها باحال میشن هااااااااا

اطلاعاتی هرچند محدود در مورد مسائل روان شناسی دارم   در همون حد اگر کمکی از دستم بربیاد دریغ نخواهم کرد
نمي دونم بگم خودم همه هزينه هاشو ميدم اما ميترسم ياد بگيره 


عزیزم اصلا همچین کاری نکن.من خودمم مثل تو هستم مغرورم دوست ندارم زیر دین کسی برم .در برابر شوهرمم همین بودم ولی خیلی پشیمونم .عذر خواهی کن واصلا دلیل و توجیه نیار . یه مدت هرچی گفت بگو چشم  

عزيزم اشكالي نداره خوب خود مرداهم تصادف ميكنن!!!!شماكه عمدا نميخواستي تصادف بكني اصلا حرف نزن فقط معذرتخواهي كن.

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز