2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره .بعضی موقع ها بدتر میشه آدم .امروز از اون روزامه ‌.دلم میخواد اصلا پاشم برم یه جای دور

این جای دور اگه پیدا کردی آدرسشو بده ما هم بیاییم.

واقعا این جای دور کجاست همه میخوان برن همون جا.

یادم میفته به کانادا که یه زمانی همه سیاهپوستا فکر میکردن برن آزاد میشن.

من یک نامادری هستم.نامادری ها مادرانی هستند که به اندازه یک مادر و حتی بیشتر انرژی صرف میکنند اما هرگز به اندازه یک مادر ستایش نمیشوند.نه تنها ستایش نمیشوند که حتی گاهی ...اما خدایی دارم که قدردان من است...
این جای دور اگه پیدا کردی آدرسشو بده ما هم بیاییم. واقعا این جای دور کجاست همه میخوان برن همون جا. ...

هیچی جلی دور اینکه کسی کاری به کار آدم نداشته باشه .من پاشم برم جایی مامانم صد بار زنگ میزنه بعدم پا میشه میاد دنبالم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز