بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آره .بعضی موقع ها بدتر میشه آدم .امروز از اون روزامه .دلم میخواد اصلا پاشم برم یه جای دور
این جای دور اگه پیدا کردی آدرسشو بده ما هم بیاییم.
واقعا این جای دور کجاست همه میخوان برن همون جا.
یادم میفته به کانادا که یه زمانی همه سیاهپوستا فکر میکردن برن آزاد میشن.
من یک نامادری هستم.نامادری ها مادرانی هستند که به اندازه یک مادر و حتی بیشتر انرژی صرف میکنند اما هرگز به اندازه یک مادر ستایش نمیشوند.نه تنها ستایش نمیشوند که حتی گاهی ...اما خدایی دارم که قدردان من است...