2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فقط بی محلی کن. حرفی زد فقط نگاش کن بعد یه لبخند بزن از کنارش رد شو. با همه بگو بخند کن. محلش نده.مخصوصا اگه جاری داری با جاریت گرم بگیر.(اما غیبت نکن اصلااااااااااااااا)  اگه متاهله با شوهرش و بچه هاش با احترام برخورد کن اما خودشو تحویل نگیر مخصوصا جلو شوهرش. قربون صدقه ی مادرشوشو برو وقتی اونجاست😂😂😂😂😂

اما من اصلا این کار ها رو نمیکنپ فقط بی محلی میکنم و اگه ناراحت بشم از دست خواهر شوهرم میرم شکایتشو پیش مادر شوهرم میکنم. بعد مادر شوهر جونم میره به حسابش میرسه😊😊😊

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !

باید بفمهی مثلا برا من هروقت محبت میکنم و هر کار میکنن من واکنش نشون نمی‌دم در کل با محبت هار و زبون دراز میشن

آرزوی سلامتی،عاقبت بخیری،ثروت،فرزند سالم و صالح،عافیت برای هممممه ،💙💚💛🧡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز