2777
2789

خودت برقص تا یاد بگیره

.امروز خدای مهربان در انتظار من است تا حرکتی کنم و برکتی بی نهایت مرا دهد پس قدم برمی دارم به سوی خوشبختی حرکت از من، برکت از او 🙏🌹🌹 اکنون آبان۱۴۰۱وزن۸۰کیلو‌.به امید ۷۰ کیلو شدن. من از ۹۵ کیلو به ۸۰ رسیدم خدایا شکرت .به امید ۷۰ کیلو شدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به بچه‌ی سه ساله رقص یاد میدین؟



یعنی ارزش ها انقدر تنزل پیدا کرده؟!

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 

عزیزم بیخیال رقص خودش بعدا درحدش یاد میگیره اگ اینقد این برات حساسه و وقت داری ببرش کلاس زبان 3سالگی یا کلاس چرتکه ببرش یه جیزی ک تو این بدبختی و زندگی بعد به دردش بخوره به هنرش افتخار کنه 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ارزش چی؟؟ رقص برا شادی خوبه منم با دخترم میرقصم چ اشکالی داره؟

باشه عزیزم😊

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 

عزیزم سه سالشه هااا ،زود نیست به نظرت؟

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد 🌷فداییان خویش را برای خود سپر نکرد🌷به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید🌷که مـــرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد 🌷بسوز ای سعی باطل، پرچم ایران 🇮🇷 نمی سوزد ☆ نمی دانی مگر در شعله ها، ایمان نمی سوزد ؟ ☆ گمان بردی که این بار، این حکایت فرق خواهد کرد؟ ☆ خدا فرعون را یکبار دیگر غرق خواهد کرد... ☆ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ✊🏻ما مثل هم نیستیم، ما از نسل حیدر کراریم♡شجاع و نترس♡وارث حیدر خیبر شکنیم♡نوبت ماست در از جا بکنیم. خیبر، خیبر یا صهیون👊🏻 تولد ۴۷ سالگی🎂خدایا شکرت 😍🤲🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز