2777
2789
تازه دارم نفس میکشم ب خدا

من از تهران متنفرم هر وقت رفتم فقط دود و ترافیک و گرما و علاف شدن به خاطر خرید یه چیز کوچیک و گرونی دیدم 

هر بارم رفتم کارم لنگ بوده مجبور بودم یا کار اداری یا بیمارستانی

من از تهران متنفرم هر وقت رفتم فقط دود و ترافیک و گرما و علاف شدن به خاطر خرید یه چیز کوچیک و گرونی ...

از بچگی درگیر این مسائل بودم و مخصوصا هزینه بالا،اومدم اینجا با پولی ک تهران خونه رهن کرده بودم خونه خریدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از بچگی درگیر این مسائل بودم و مخصوصا هزینه بالا،اومدم اینجا با پولی ک تهران خونه رهن کرده بودم خونه ...

بهترین کارو کردی به نظرم تهران شهر کاره و فقط واسه پولدارا مناسبه

بهترین کارو کردی به نظرم تهران شهر کاره و فقط واسه پولدارا مناسبه

آره خودمو راحت کردم،شهر کوچیک یه ربع سر و تهش رو میرم تهران یه ربع تا سرکوچه راه بود فقط

آره خودمو راحت کردم،شهر کوچیک یه ربع سر و تهش رو میرم تهران یه ربع تا سرکوچه راه بود فقط

بدتر از همه اینه آدم نمیتونه به کسی اعتماد کنه انگار همه میخوان سرتو کلاه بذارن ، ادم میترسه بچه هاش تو همچین محیطی بزرگ شن 

بدتر از همه اینه آدم نمیتونه به کسی اعتماد کنه انگار همه میخوان سرتو کلاه بذارن ، ادم میترسه بچه هاش ...

کاش همه برن شهرستانها درسته مشکلات هست ولی نه ب اندازه تهران

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز