2789
عنوان

صدای منو میشنوید از هوای ابری و دلگیر شمال ...

| مشاهده متن کامل بحث + 803 بازدید | 115 پست
ما هم بابلسریم. ابریه  


واییی من مجردیم همیشه بابلسر پلاس بودم با دوستام اخر یک خواستگارشمالی پیدا کنم خخ خانوادم راضی نشدن😥بعد میخاستیم باشوهرم بیام اونجا خونه بگیریم پیدا کردیم وقتی اومدیم مشهد اسباب بیریم اقا دپه کرد 🙁🙁🙁 خیلی خاطره دارم لب ساحلش پارکینگ هاش😿😿

(میتونید رها صدام کنید🙋‍♀️)وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی.... نفسم میگیرد.... نمیدانم از شوق بودنت است.... یا از تصور نبودنت....... کنارم بمان ای خوبترین خوب ها...... نفس من بند نفس های توست خوب من....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم شمال میخواااااممممم :(

ما تور داریم واسه شمال🙂

(میتونید رها صدام کنید🙋‍♀️)وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی.... نفسم میگیرد.... نمیدانم از شوق بودنت است.... یا از تصور نبودنت....... کنارم بمان ای خوبترین خوب ها...... نفس من بند نفس های توست خوب من....
استارار میگم ما مردادبیایم شمال خیلی گرم وبده؟؟؟؟

شرررجی میدونی چیههه ؟؟؟

در بدترین حالت شرجی قرار میگیرین 😂 با اکسیژن باید رفت و آمد کنین، همشم بدنتون چسبناک میشه

اگر خسته جانی، بگو یا علـــی 💖
الهی😔 می‌تونه بخزه؟

بخزه ؟ متوجه نمیشم 

چهار دستو پا میره 

وایمیسه با مبل راه میره ولی ب تنهایی راه نمیره دستشم ک میگیرم راه ببرم اکثرا با نوک پا میاد

دکتر گفت فق‌ 1 ماه وقت داره ک ب تنهایی با کف پا بایسته

اخی عزییییزم،منم شمالمممم بارونم زد لعنتی😕کجای شمالی

مازندران

بارونم باریده اما یه کوچولو ... باید حسابی بباره تا بهتر بشه ... هِوا پِل دِنههه 😂

اگر خسته جانی، بگو یا علـــی 💖
واسم دعا کنید مامان بابام مشکل واسشون پیش اومده خودم خوبم فکرم همش پیش اونآس دعام  کنید

اللهم صل علی محمدٍ وال محمدٍ و عجلْ فرجهمْ#  

دلت روشن باشه ... هرچی پیش بیاد حتما همون صلاح بوده

اگر خسته جانی، بگو یا علـــی 💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز