2777
2789
عنوان

بیمه بیکاری

| مشاهده متن کامل بحث + 498 بازدید | 42 پست
باید قردادش هنوز ازش مونده باشه  هر روز باید بره یه دفترو امضا کنه ممکنه خودشون کار بهش پیشنه ...

اهان

ممنون

موفق باشید

اقایون خواهشا ن منو ریپلای کنید ن وارد تاپیکم بشید
چقدر میدن؟ماهیانه میریزن؟

اصلا نپرسیدم ازش فکرکنم همون حقوق پایه رو بدن 

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه یکماه باشه اشکالی نداره میشه بگی کی اخراجش کردن؟

۷ماهی میشه فکرکنم 

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
باید قردادش هنوز ازش مونده باشه  هر روز باید بره یه دفترو امضا کنه ممکنه خودشون کار بهش پیشنه ...

تو سایت تامین اجتماعی برید لطفا ببینید چقدر براش ماهیانه رد میکردن وقتی شاغل بود

Eservices.ir

قسمت ریز پرداختها

 شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی   تنها محبت است که جاویدانست و باقی 
با توجه به حقوقه هر چی حقوق بیشتر باشه بیمه بیشتر میریزم بالطبع موقع بیمه بیکاری بیشترم میدن 

یعنی اگه کسی ۲۰تومن حقوق بگیره

بازنشستگیش همینقدر میگیره؟

 شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی   تنها محبت است که جاویدانست و باقی 
بله  چون خیلی بیشتر از اونیکه 2 تومن حقوق داره بیمه واریز کرده

امکانش هست بعد از بیکار شدن و گرفتن بیمه بیکاری 

پرداخت رو ادامه بدیم تا زمان بازنشستگی؟

و با پرداخت حق بیمه بیشتر مبلغ دریافتی بازنشستگیمون رو افزایش بدیم؟

 شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی   تنها محبت است که جاویدانست و باقی 
امکانش هست بعد از بیکار شدن و گرفتن بیمه بیکاری  پرداخت رو ادامه بدیم تا زمان بازنشستگی؟ و با ...

بعد از اتماما زمان بیمه بیکاری می تونی پرداخت داشته باشی 

بیشتر ر هم بستگی به نوع بیمه ات داره و اینکه چی تو بیمه برات بخوره صاحبکار کارمند سرپرست و...


بعد از اتماما زمان بیمه بیکاری می تونی پرداخت داشته باشی  بیشتر ر هم بستگی به نوع بیمه ات داره ...

چه اطلاعات خوبی داری شما

عنوانی که در بیمه زدن رو بعداز اتمام بیکاری میشه تغییر داد؟

 شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی   تنها محبت است که جاویدانست و باقی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز