maryammasoodi مدیر عضویت: 1397/06/01 تعداد پست: 4096 عنوان بیمه بیکاری | مشاهده متن کامل بحث + 498 بازدید | 42 پست سلام شوهرم سرکار دعواش شده بهش گفتن احتمال زیاد اخراجی گفت میرم بیمه بیکاری میگیرممیخوام بدونم کسی در مورد قانون کار چیزی میدونه اقایون خواهشا ن منو ریپلای کنید ن وارد تاپیکم بشید 1398/04/17 | 18:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryammasoodi مدیر استارتر عضویت: 1397/06/01 تعداد پست: 4096 باید قردادش هنوز ازش مونده باشه هر روز باید بره یه دفترو امضا کنه ممکنه خودشون کار بهش پیشنه ... اهانممنونموفق باشید اقایون خواهشا ن منو ریپلای کنید ن وارد تاپیکم بشید
رفیق__موقتی عضویت: 1397/11/26 تعداد پست: 11255 چقدر میدن؟ماهیانه میریزن؟ اصلا نپرسیدم ازش فکرکنم همون حقوق پایه رو بدن خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️............... یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
رفیق__موقتی عضویت: 1397/11/26 تعداد پست: 11255 اگه یکماه باشه اشکالی نداره میشه بگی کی اخراجش کردن؟ ۷ماهی میشه فکرکنم خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️............... یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 باید قردادش هنوز ازش مونده باشه هر روز باید بره یه دفترو امضا کنه ممکنه خودشون کار بهش پیشنه ... تو سایت تامین اجتماعی برید لطفا ببینید چقدر براش ماهیانه رد میکردن وقتی شاغل بودEservices.irقسمت ریز پرداختها شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
maryammasoodi مدیر استارتر عضویت: 1397/06/01 تعداد پست: 4096 ۷ماهی میشه فکرکنم ممنونموفق باشی اقایون خواهشا ن منو ریپلای کنید ن وارد تاپیکم بشید
قندعسل عضویت: 1395/12/16 تعداد پست: 24916 تو سایت تامین اجتماعی برید لطفا ببینید چقدر براش ماهیانه رد میکردن وقتی شاغل بود قسمت ... من که هم خودم هم همسرم فعلا شاغلیم برای این خانم گفتم
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 من که هم خودم هم همسرم فعلا شاغلیم برای این خانم گفتم یکی از دوستان من داره ۲۷۰۰میگیره🙄 شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 منم حداقل رو گفتم حداکثرش چقدره؟شنیدم سقف داره!!! شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
قندعسل عضویت: 1395/12/16 تعداد پست: 24916 حداکثرش چقدره؟ شنیدم سقف داره!!! با توجه به حقوقههر چی حقوق بیشتر باشه بیمه بیشتر میریزم بالطبع موقع بیمه بیکاری بیشترم میدن
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 با توجه به حقوقه هر چی حقوق بیشتر باشه بیمه بیشتر میریزم بالطبع موقع بیمه بیکاری بیشترم میدن یعنی اگه کسی ۲۰تومن حقوق بگیرهبازنشستگیش همینقدر میگیره؟ شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
قندعسل عضویت: 1395/12/16 تعداد پست: 24916 یعنی اگه کسی ۲۰تومن حقوق بگیره بازنشستگیش همینقدر میگیره؟ بله چون خیلی بیشتر از اونیکه 2 تومن حقوق داره بیمه واریز کرده
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 بله چون خیلی بیشتر از اونیکه 2 تومن حقوق داره بیمه واریز کرده امکانش هست بعد از بیکار شدن و گرفتن بیمه بیکاری پرداخت رو ادامه بدیم تا زمان بازنشستگی؟و با پرداخت حق بیمه بیشتر مبلغ دریافتی بازنشستگیمون رو افزایش بدیم؟ شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
قندعسل عضویت: 1395/12/16 تعداد پست: 24916 امکانش هست بعد از بیکار شدن و گرفتن بیمه بیکاری پرداخت رو ادامه بدیم تا زمان بازنشستگی؟ و با ... بعد از اتماما زمان بیمه بیکاری می تونی پرداخت داشته باشی بیشتر ر هم بستگی به نوع بیمه ات داره و اینکه چی تو بیمه برات بخوره صاحبکار کارمند سرپرست و...
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 بعد از اتماما زمان بیمه بیکاری می تونی پرداخت داشته باشی بیشتر ر هم بستگی به نوع بیمه ات داره ... چه اطلاعات خوبی داری شماعنوانی که در بیمه زدن رو بعداز اتمام بیکاری میشه تغییر داد؟ شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی