2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

داستان های آنلاین و غیر آنلاین تل گرام نی نی سایت خیلی وقت اضافه بیارم فیلم دانلود میکنم میبینم

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم

فیلم دانلود میکنم میبینم...موسیقی گوش میدم...کتاب دانلود میکنم میخونم...تل هم میرم ولی فقط برای دیدن کلیپ های خنده دار یا حالا صحبت با دوستام وگرنه اصلا خوشم خبرای بد یا غمگین رو نگاه کنم.


گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی
داستان های آنلاین و غیر آنلاین تل گرام نی نی سایت خیلی وقت اضافه بیارم فیلم دانلود میکنم میبینم

نمیخام وقتم تلف بشه الکی احساس میکنم فیلم برام مفید نیس دوس دارم کلاسی چیزی برم ک مفید باشه برام

برو کلاس موسیقی...نی نی ات نابغه میشه.

میدونی که حتما بخصوص اون ماه های اخر بچه میتونه صداهای بیرون رو بشنوه.

البته تو این ماه هم اگه کاری بکنی که شاد بشی روی بچه اثر مثبت داره

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی
نمیخام وقتم تلف بشه الکی احساس میکنم فیلم برام مفید نیس دوس دارم کلاسی چیزی برم ک مفید باشه برام

ببین به چکاری علاقه داری مثلا نقاشی یا کارهای هنری یا خوشنویسی نویسندگی خیلی کلاسها و کارها هست بتونی انجان بدی و بری ولی باید علاقت و بدونی چیه

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
ببین به چکاری علاقه داری مثلا نقاشی یا کارهای هنری یا خوشنویسی نویسندگی خیلی کلاسها و کارها هست بتون ...

متاسفانه مشکلم همینه راهمو پیدا نکردم نمیدونم تو چی استعداد دارم

دوس دارم اما راستش یکم هزینش بالاست وگرنه خیلی دوس دارم

هزینه کلاس ها همه جلسه ای ۳۰،۳۵ تومنه ولی بستگی به ساز هم داره مثلا پیانو گرونه ولی سنتور رو از ۵۰۰ تا ۷۰۰،۸۰۰ هم میشه پیدا کرد.

نتونستی بری کلاس اشکال نداره تو خونه موزیک گوش کن چیزای غمگین هم گوش نده

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی
هزینه کلاس ها همه جلسه ای ۳۰،۳۵ تومنه ولی بستگی به ساز هم داره مثلا پیانو گرونه ولی سنتور رو از ۵۰۰ ...

خیلی کلاساشو دوس دارم 

یا مثلا دوس دارم کلاسی برم ک بعدش بتونم ازش استفاده کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز