این تاپیک فقط برا الان نیست .
هر وقت جایی رو مرتب یا نظافت کردیم عکس بگیریم و بذاریم
ولی بهتره چند تا مورد رو رعایت کنیم
۱. هر جایی ممکنه روزی به هر دلیلی خیلی خیلی کثیف و نامرتب بشه ، حتی زیر دست با سلیقه ترین افراد. پس از طعنه و کنایه زدن و اثبات تمیزی و خانه داری خودمون بپرهیزیم .
۲. هر کسی به چیزی علاقه داره، بعضیام به نظم و نظافت .در حین نظر دادن اینو فراموش نکنیم .
۳. حتما با لایک و کامنت همدیگه رو تشویق کنیم .