2777
2789
عنوان

زمین لرزه

271 بازدید | 16 پست

بچه ها خواب بودم من و پسرم تنها تو خونه باورتون نمیشه اینقد شدید بود که فقط پسرم و بغل کردم و خوردم زمین اومدم تو حیاط ساعت یازده و نیم اومد ولی تا الان دارم گریه میکنم سه تا پس لرزه هم بعدش اومد هوام اینقد گرمه نمیشه بیرون باشیم خیلی میترسم بچه ها 😢بچه ها پسرم تو خواب یدفعه شوکه شد گریه کرد سه ماه و نیمشه😓

Live the moment now✌

توخونه نمونين...خونتون استحكام لازم داره؟

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون تو خواب بچه یهو بغل کردی و خوردی زمین ترسیده.اونکه درکی از زلزله نداره.

ایشالا که دیگه نمیاد

روی پرده کعبه این آیه حک شده است: نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ به بندگان من خبر ده که منم آمرزنده مهربان و من... هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم … ♥

عزیزم نگران نباش،ایشالله که دیگه نمیاد ولی یه ساک وسایل ضروری اماده بذار دم در اگه بازم شدید اومد با ارامش بچتو بغل کن ساکو بردار برو بیرون هول شی بدتره

دختر نازم، مامان فدات بشه، مرسی که تکون میخوری و خودتو نشونم میدی عشقم😍😍😍😍 (تاریخ احتمالی مهر ۱۳۹۸)                                                                            دختر نازم، عشق مامان، توی دی ماه توی سی و هفت هفته و پنج روز اومدی و شدی کل دنیام، همه وجودم، نفسم به نفست بنده دختر زمستونی من الهی مامان فدات بشه.😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕
عزیزم نگران نباش،ایشالله که دیگه نمیاد ولی یه ساک وسایل ضروری اماده بذار دم در اگه بازم شدید اومد با ...

باشه عزیزم‌اصلا میترسم از کنار پسرم تکون بخورم😓😓😓😓

Live the moment now✌
عزیزم نگران نباش،ایشالله که دیگه نمیاد ولی یه ساک وسایل ضروری اماده بذار دم در اگه بازم شدید اومد با ...

بعلاوه لباس مناسبم تنتون باشع ک اماده باشید حتی الامکانم نزدیک در باشید 

باشه عزیزم‌اصلا میترسم از کنار پسرم تکون بخورم😓😓😓😓

من تو زلزله کرمانشاه بودم کاااملا درکت میکنم ولی هیچی الان بهتر از ارامش نیست برات

دختر نازم، مامان فدات بشه، مرسی که تکون میخوری و خودتو نشونم میدی عشقم😍😍😍😍 (تاریخ احتمالی مهر ۱۳۹۸)                                                                            دختر نازم، عشق مامان، توی دی ماه توی سی و هفت هفته و پنج روز اومدی و شدی کل دنیام، همه وجودم، نفسم به نفست بنده دختر زمستونی من الهی مامان فدات بشه.😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕

عزیزم دیگه زلزله شدید نمیاد چون پس لرزه هاش کم شده ولی چون بچه کوچیک داری یه ساک لوازم ضروری براش جلو در بذار. من دخترم دو سالشه و زلزله کرمانشاه بودم و دیگه کارم شده

غمگینم😔،مثل خفاش اسهال گرفته ای که از سقف غار برعکس آویزونه....غمگینیمونم مث آدم نیست😂😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز