برای سس: 1ونیم لیوان شیر و 1ونیم لیوان شکر و 4قاشق پر پودر کاکائو و یک لیوان روغن مایع( در اینجا نصفشو میریزیم و نصفشو بعد با بقیه مواد مخلوط میکنیم )
همه رو با هم مخلوط میکنیم و یک لیوان سس برمیداریم کنار میگذاریم.
در ظرف دیگری سه عدد تخم مرغ و نصف قاشق چایخوری وانیل،5دقیقه میزنیم تا کرم رنگ بشه.سس را اضافه و چند ثانیه با همزن میزنیم در اینجا نصف روغن مایع را اضافه میکنیم و 250گرم ارد الک شده و یک قاشق پکینگ پودر را کم کم اضافه میکنیم و با لیسک اروم فولد میکنیم. درون قالب میریزیم.دو سوم قالب را بگیرد.در دمای180به مدت40 دقیقه بپزد که برای من یکساعت بیشتر شد.وقتی پخت با سیخ چوبی در مرکز کیک فرو کرده اگه تمیز در امد یعنی پخته،و همانطور که داغ است با سیخ چند سوراخ ایجاد کرده و مقداری از سس را روی کیک ریخته و میگذاریم از دما بیفتد و بعد از قالب در میاوریم و پشت کیک هم بقیه سس را میریزیم.میتوانیم برای دیزاین گاناش استفاده کنیم.من توی سس اخری شکلات اب کردم