2777
2789
عنوان

کیک پزی

| مشاهده متن کامل بحث + 559 بازدید | 81 پست
طرز تهیه ش میگی عزیزم

برای سس: 1ونیم لیوان شیر و 1ونیم لیوان شکر و 4قاشق پر پودر کاکائو و یک لیوان روغن مایع( در اینجا نصفشو میریزیم و نصفشو بعد با بقیه مواد مخلوط میکنیم )

همه رو با هم مخلوط میکنیم و یک لیوان سس برمیداریم کنار میگذاریم.

در ظرف دیگری سه عدد تخم مرغ و نصف قاشق چایخوری وانیل،5دقیقه میزنیم تا کرم رنگ بشه.سس را اضافه و چند ثانیه با همزن میزنیم در اینجا نصف روغن مایع را اضافه میکنیم و 250گرم ارد الک شده و یک قاشق پکینگ پودر را کم کم اضافه میکنیم و با لیسک اروم فولد میکنیم. درون قالب میریزیم.دو سوم قالب را بگیرد.در دمای180به مدت40 دقیقه بپزد که برای من یکساعت بیشتر شد.وقتی پخت با سیخ چوبی در مرکز کیک فرو کرده اگه تمیز در امد یعنی پخته،و همانطور که داغ است با سیخ چند سوراخ ایجاد کرده و مقداری از سس را روی کیک ریخته و میگذاریم از دما بیفتد و بعد از قالب در میاوریم و پشت کیک هم بقیه سس را میریزیم.میتوانیم برای دیزاین گاناش استفاده کنیم.من توی سس اخری شکلات اب کردم

میگم گردو چه موقع میشه اضافش کرد یاخامه رو

فقط يادت باشه گردو كشمش يا هر چي ميخواي بريزي تو كيك حتمان قبلش تو آرد ساده بغلتونشون 

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ها

اگه بخوام گردو و موز لا به لای کیک بذارم باید چیکار کنم؟

وقتی پخت لایه ای بذارم؟ یا از اول بریزم داخلش؟

میشه برای تموم شدن بدهیای مالی و خوشبختیمون صلوات بفرستی دوستِ مهربونم؟ 😍🌹💖💙
خامه وقتی کیک سرد شد میشه بزنی روی کیک گردو قبل اینکه بزاری تو فر

عزیزم اگه بخوام موز و گردو رو لایه لایه بذارم، باید چیکار کنم؟ وقتی پخت باید برش بزنم و لا به لاش بذارم؟ یا از اول؟

میشه برای تموم شدن بدهیای مالی و خوشبختیمون صلوات بفرستی دوستِ مهربونم؟ 😍🌹💖💙
بچه ها اگه بخوام گردو و موز لا به لای کیک بذارم باید چیکار کنم؟ وقتی پخت لایه ای بذارم؟ یا از اول ...

کیک وقتی سرد شد از وسط نصفش کن اگه خامه داری خامه بریز بعد موز ،گردو شکلات هرچی داری اضافه کن بعد اون لایه کیک بزار روش وخامه بریز دور تادورش وبعد با تافل وکاکائو تزئینش کن

کیک وقتی سرد شد از وسط نصفش کن اگه خامه داری خامه بریز بعد موز ،گردو شکلات هرچی داری اضافه کن بعد او ...

به به

عااالیه

مرسی عزیزم 😍🌹

میشه برای تموم شدن بدهیای مالی و خوشبختیمون صلوات بفرستی دوستِ مهربونم؟ 😍🌹💖💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز