سلام . همسر بنده در 6 ماهگی متوجه شد که بارداره . واقعا شوک بزرگی بود که به من وارد شد در این شرایط اقتصادی اصلا شرایط مناسب نیست برای به دنیا اومدن بچه . من به خانم گفتم بچه را سقط کنه اما خانمم پا فشاری میکنه . لطفا پیشنهاد بدین
استارتر به نظرت چه پیشنهادی میشه داد؟؟؟مثلا پیشنهاد بدیم برو قاتل بچت بشو؟؟؟بده قیمه قیمه کنن؟؟؟یا همه ملت ایران که بچه دارمیشن همه پولدار ومایه دارهستن،،مردحسابی روزیه بچه دست خداست دست تو نیست که،،حتما پیش یه روانشناس برید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.