طبیعی بود از یه شب قبلش درد داشتم انقد اینجا داستان زایمان طبیعی خونده بودم که وقتی رفتم زایمان کنم آماده آناده بودم انگار ک دفعه اولم نبود درد داشتم ولی به جون خریدمش خیلی قوی بودم ساعت ۸ شب بستری شدم دردم مثل درد پریود بود میرفت و میومد یه ساعت بعد بستری شدن آمپول فشار زدن که ۵دقبقه ای قطعش کرون خودم نخواستمش دردمو زیاد کرد ساعت ۱۱ زاییدم
زاییدن همانا و راحت شدن من همانا انگار نه انگار دردی اومد و رفت خیلی راضی بودم .۳ساعت بعدش ماشاالله حالم خیلی خوب شد و خوشحال بودم در صورتی ک خانمای سزارینی جفتم هنه جنازه افتاده بودن