2789

من چادری نیستم ولی تازه سخنرانی اقای قرائتی رو شنیدم شبکه یک درسها یی از قران...بنظرم حرفاشون منطقی میاد یجورایی قانع شدم چادر سر کنم ولی حس میکنم با چادر خیلی بی کلاس میشم...چادر بنظرم زشته....خیلی ساده بگم من دوست دارم شیک باشمو ساده از اون دس خانمهایی نیستم ک لباسای زننده میپوشن ک برای جنس مخالف خودنمایی کنن میدونم مو دراوردن برای خانم حرامه ولی اگه خیلی حجاب کنم حس میکنم زشت میشم.....مثلا مانتو استین سه ربع ک بگیرم دلم نمیخواد ساق دست بزنم بنظرم مدل مانتومو زشت میکنه و بد تیپ میشم....چادر هم پوشیدنش سادست ها ولی خب بنظرم بد تیپ میشم.....مثلا بخوام چادر بپوشم دیگه دوست ندارم زیرش مانتو بپوشم و بلوز شلوار هستم....ولی بازم دوس دارم خوشتیپ باشم در عین سادگی.....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علی برکاتو قرائتی ی حوری دیگم قر زد تو بهشت برین با این توصیه اش

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

عزیزم هرجور خودت دوست داری. شما قراره بپوشی و هرجا میری سرت باشه، ما بگیم چیکار کن؟؟

لطفا کتاب بخونید ... کشور ما الان بیش از هرچیزی نیازمند ملت آگاه هست ... این وظیفه شماست که بعنوان عضوی از این جامعه و تربیت کننده نسل بعدی؛ از مسایل روز زندگی مثل امور سیاسی، اقتصادی، روانشناسی و ... تا حد معمول و لازم آگاهی داشته باشید🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز