2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه من این امپول رو نزدم. حتی ی بار هم امپول ضد سقط نزدم. نمیدونم چرا ننوشتن برام. فقط شیاف و آ اس آ



ببین من زیر نظر مرکز سقط مکرر ابن سینا تهران بودم نتیجه نگرفتم باز سقط کردم. با اینکه تمام آزمایشام خوب بودن مشکلی نداشتم. ولی این بار آمپول انوکساپارین میزنم. البته بعدها فهمیدم روماتیسم دارم ک  اونم بی تاثیر نبود توی سقطام

بله تازه رفتم تو 7 ماه😊 فقط ناامید نباش . خدا بزرگه. من 7 ساله ازدواج کردم خیلی ناراحت بودم. یه زای ...

منم 7 ساله.... انشالا نی نیت ب سلامت بیاد بغلت. خیلی امیدوارم کردی. ممنونم ازت 

همین خانم دکتر برات نوشته آمپولارو؟ یعنی ممکنه بیام زیرنظرش نتیجه بگیرم؟ 


دکتر ارجمند برام تجویز کرد ولی ایشونم نظرش این بود ادامه بدم این امپول رو. ببین خیلی دکتر ماهری هست. خیلی. حتما کمکت میکنه اصلا نگران نباش. هر کی مشکل سقط و ناباروری داره میاد زیر نظرش نتیجه میگیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز