2789
عنوان

بچه ها بیاییم یه دقیقه لباس + عکس 😉🤗

| مشاهده متن کامل بحث + 499 بازدید | 42 پست
تن میکردی از قسمت گردن به پایین عکس میذاشتی تن خورشو ببینیم چند؟ توخونه ایی هست دیگه؟

نه کرپه جنسش خوبه الان تن خورش هم نیازارم میبینی قراره تو.مراسم تولد خودمونی بپوشمش

عششششق یعنی وقتی که.....بیقرارت مییییشم💖💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه کرپه جنسش خوبه الان تن خورش هم نیازارم میبینی قراره تو.مراسم تولد خودمونی بپوشمش


خوشگل وشادِ

موهاتم بابلیس کن بریز دورت خیلی باحال میشه


قبمتش میشه بگی واز کجا خریدی

خوشگل وشادِ موهاتم بابلیس کن بریز دورت خیلی باحال میشه قبمتش میشه بگی واز کجا خریدی

مرسی گلم از کانال تل گرام خریدم چند روز پیش لینک کانالو براتون گذاشتم  ،قیمتهاش خیلی مناسبه

عششششق یعنی وقتی که.....بیقرارت مییییشم💖💖
خوشگل وشادِ موهاتم بابلیس کن بریز دورت خیلی باحال میشه قبمتش میشه بگی واز کجا خریدی

 ممنون چشمان قشنگ میبینه آره با یه کفش سورمعی پاشنه بلند ،موهام هم فر درشت میکنم با بابلیس

عششششق یعنی وقتی که.....بیقرارت مییییشم💖💖
خوشگل وشادِ موهاتم بابلیس کن بریز دورت خیلی باحال میشه قبمتش میشه بگی واز کجا خریدی

عزیزم قیمتش 53 تومن ،و از مزون مریم تو شاهین ویلای کرج که پست هم دارن واسه هر شهری و کانالش مطمئنه

عششششق یعنی وقتی که.....بیقرارت مییییشم💖💖

هم لباس مجلسی داره واسه عروسی و اینا


هم لباس واسه مهمونی و دور همی و تولد و هم لباس خونگی و بچگونه سه تا لینک گذاشته برید ببینید

عششششق یعنی وقتی که.....بیقرارت مییییشم💖💖
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز