2789
عنوان

چیکار کنم آپاندیس بگیرم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 21762 بازدید | 41 پست
اینجور آدمها سوژه برای تاپیک زدن ندارن برای سرکار گذاشتن مردم میان اینجا

درسته عنوانش جالب نبود اما اینجوری نگو حتما دلش پره 

خوشبخت کسی است که به یکی ازین دوچیز دسترسی دارد؛ یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.ویکتور هوگو

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم آپاندیس گرفتنی نیست. هممون آپاندیس داریم.

حالا چرا بین همه درد و مرضا آپاندیس؟؟ 😂

فقط 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
کنکور داری؟    

سلام عزیزم خوبی😍😘

تاپیک های همسترک رو خوندی؟از دیروز تا الان دارم گریه میکنم براش😣

البته برا خودمم هست😑😑😑

میشه با دل های پاک تون دعا کنید خواهرم باردار بشه؟۴ سال منتظرم خاله بشم
سلام عزیزم خوبی😍😘 تاپیک های همسترک رو خوندی؟از دیروز تا الان دارم گریه میکنم براش😣 البته برا خو ...

ن چرا چیشده؟؟؟سلام عزیزم خوبی شما؟

این لحظه ها مال مان‌ بله یه جوری باش که انگار بار اخره به اینی که داری قانع باش خره
اونم تب مالته. آپاندیس نمیگیره 😂

مهم اینه که نتونه بره 

شیر نجوشیده تب مالت میاره نه شیر مونده 

شیر مونده اسهال میکنه یا مسمومیت 

زن طلاییست که عاشق شدنش اجباریست ، همچو برگیست که گریان شدنش اخطار است ، مثل ماه است که در پرده  شب الماس است ، همچو خورشید زیبا شدنش تکرار است . 
مهم اینه که نتونه بره  شیر نجوشیده تب مالت میاره نه شیر مونده  شیر مونده اسهال میکنه یا ...

آهان 😅

فقط 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز