2737
2734
عنوان

لکنت زبان پسرم

1703 بازدید | 21 پست
سلام دوستان
باز هم به کمکتون احتیاج دارم
من خودم لکنت دارم خیلی خفیف .یعنی فقط گاهی پشت تلفن.البته بچه که بودم خیلی شدید بود.
اما الان از چیزی که میترسیدم داره سرم میاد. انگار پسرم هم داره لکنت میگیره.
چند ما پیش شروع کرد به سیسیسیسیمین گفتن. بعد 1 هفته خوب شد.دوباره بعد مدتی رو کلمه چرا گیر میکرد.اونم خوب شد.حالا دوباره شروع شده ولی سر چند تا کلمه گیر میکنه.
خیلییییییییییییی میترسم.بخوامم ببرم گفتار درمانی اخه تو این سن که بچه همکاری نمیکنه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
سخت نگیرید مگه نگفتید خودتون تو بچگی این مشکل رو داشتید و حالا رفع شده برای فرزندتون هر کاری از دستتون بر میاد دریغ نکنید ضمناً از زندگی با یه عزیز فسقیلی باید نهایت استفاده رو ببرید مثل یه مادر بزرگوارنه به موضوع نگاه کنید شما در مقایسه با مادر خودتون تجربه خوبی از کودکی دارید پس فرزند شما چند قدم و بارها از شما خوشبخت تره و حتماً مشکلش زودتر و بهتر حل میشه
2740
نه مامان سیمین نگران نباش.
باشه اینجا می گم با اینکه اینجا همه چیزو نمی تونم بگم.
من از وقتی تاپیکتو دیدم دارم از استرس دیوونه می شم چون منم یکم لکنت دارم البته کمه و الان یه دختر 15 ماهه دارم. همیشه استرس دارم که نکنه اون اینطوری بشه. همش با این استرس زندگی می کنم. چند تا سوال ازت داشتم. پسرت از کی شروع به حرف زدن کرد؟ تا حالا اصلا مشکلی نداشته و روان حرف می زده؟ یعنی تو جلوش همیشه بدون لکنت حرف زدی؟ الان چطوره؟
تو این سن خیلی از بچه ها دچار لکنت میشن و دلیل نمیشه که ارثی باشه بیشتر به این دلیله که شروع میکنن به تفکر بر روی مفهوم کلمات، البته میتونین به روانپزشک هم مراجعه کنین اما اصلا نباید بزارین که بچه بفهمه که شما روی این مساله حساسین یعنی باید حتی الامکان عادی برخورد کنید تا این مرحله رو پشت سر بگذاره.
یعنی می تونه ارثی نباشه؟؟ من خسته شدم از اینکه همش استرس این چیزو دارم همش به زمانی که دخترم می خواد به حرف بیفته فکر می کنم و می ترسم. تا حالا پدر یا مادری رو دیدین که لکنت داشته باشن ولی بچه هاشون این مشکلو نداشته باشن؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز