2733
2734
عنوان

تعبیر خواب سوسک چیست؟؟؟

4287 بازدید | 1 پست

تعبیر دیدن سوسک بزرگ و کوچک سیاه، قهوه ای و سفید روی بدن و صورت و بینی + کشتن، خوردن، فرار کردن و ترسیدن و وحشت کردن از سوسک مرده و زنده در خانه و اتاق خواب و آشپزخانه از نمونه خواب های متدوال ما در رابطه با خواب سوسک می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب سوسک را دیدید و به دنبال تعبیر خواب خود هستید، ما در این پست بارونک، کامل ترین تعابیر انواع خواب سوسک را از دید معبران بزرگی همچون امام جعفر صادق (ع) و ... آماده کرده ایم تا شما در ادامه به راحتی بتوانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.

قبل از اینکه به تعبیر دیدن خواب سوسک بپردازیم این نکته را یادآوری می کنیم که معبرین غربی و اسلامی در مورد تعبیر خواب سوسک اختلاف نظر دارند و شاید این اختلاف نظر شاید ناشی از این باشد که سوسک در هر کدام از این مذهب و ملت ها دارای سمبل و نماد متفاوتی می باشد.
تعبیر خواب دیدن سوسک در خواب

منوچهر مطیعی دیدن سوسک در خواب را نشانه دشمنی ضعیف و پست تعبیر می کند که برای شما زحمت و دردسر به وجود می آورد و به شما احساس کراهت دست می دهد.

معبر دیگری می گوید : همان طور که می دانید سوسک حیوانی است که بیشتر از اینکه به شما زیان جسمی برساند، موجب ترس و وحشت می شود و برای همین می توان دیدن آن را در خواب به عنوان یک مزاحم پست و حقیر تعبیر کرد.

معبرین غربی عقاید متفاوتی دارند :

اگر شخصی خواب سوسک ببیند این خواب نشان از داشتن احساس گرم و پرحرارت بودن آن شخص در برقراری ارتباط با دیگران می باشد و بهتر است اطرافیان شما از این حرارت و آگاهی شما خبر داشته باشند تا به شما حس حسادت نکنند.

برخی دیگر عقیده دارند : در بعضی از موارد دیدن سوسک در خواب ممکن است خبر از حادثه ای ناگوار و غم و اندوه بدهد. برای مثال اگر خواب ببینید که سوسکی از بالا به پایین افتاد، بدانید پروژه کاری شما متوقف خواهد شد.
تعبیر خواب ترسیدن از سوسک اگر خواب سوسک ببینید و با دیدن سوسک وحشت کنید و بترسید، نشانه این است که شخص بیننده خواب خوار و ذلیل می شود و دشمنانش بر او پیروز می شوند. تعبیر خواب کشتن سوسک بزرگ و کوچک

آنلی بیتون : به گفته این معبر کشتن سوسک در خواب دلیل بر سعادت و زندگی پرثمر و نتیجه بخش خواهد بود.

منوچهر مطیعی : اگر در خواب سوسکی را کشتید، این خواب نشانه ایجاد خوش دلی و پیروزی و غلبه بر دشمن مقابل می باشد. حتی اگر آن دشمن ضعیف و ناتوان باشد.

لیلا برایت : این معبر کشتن سوسک در خواب را نشانه موفق شدن در کارها تعبیر می کند.

معبری دیگری می گوید : کشتن سوسک بزرگ در خواب در بیشتر موارد نشانه علامت پیروزی و موفقیت بر کسانی است که نسبت به شما حسادت می ورزند و بیشتر این افراد از اقوام و آشنایان شما می باشند.

امام صادق (ع) : دیدن و یا حتی کشتن سوسک در خواب را نشانه دشمن و یا دشمنانی تعبیر می کند که می خواهد در زندگی شما مشکل به وجود بیاورند.
تعبیر خواب کشتن سوسک

یکی از معبرین کشتن سوسک سفید در خواب را نشانه حل شدن و برطرف شدن مشکلاتی تعبیر می کند که این مشکلات در زندگی زناشویی بین یک مرد و زن و یا اینکه بین یک دختر و پسر وجود دارد.
تعبیر خواب سوسک مرده

تعبیر دیدن سوسک مرده در خواب خوب است و این خواب نشانه این است که فرصت های کاری و یا اقتصادی خوب نصیب شما می شود و اشتباهات گذشته را جبران خواهید کرد.
تعبیر دیدن سوسک های زیاد در خواب

منوچهر مطیعی دیدن سوسک های زیاد در خواب را نشانه نگرانی تعبیر می کند مخصوصا اگر آن سوسک ها در خانه شما باشند.

معبرین غربی در این مورد هم تعابیر متفاوتی دارند و آن ها دیدن سوسک های زیاد در خواب را سمبل بدست آوردن تعبیر می کنند و فروتنی بیننده خواب را دلیل و محرک جذب شدن اطرافیان می دانند.
تعبیر دیدن سوسک بالدار

معبرین غربی دیدن سوسک بالدار در خواب را نشانه داشتن شانس در کار و عشق تعبیر می کنند.

آنلی بیتون : این معبر دیدن سوسک پردار و بالدار در خواب را نشانه گرفتار شدن تعبیر می کند.
تعبیر خواب راه رفتن سوسک

اگر فردی خواب ببیند که سوسکی بر روی سرش در حال حرکت است، این خواب نشانه خوب و مناسبی برای برقراری روابط عاشقانه و یا حتی کاری شما نخواهد بود و شما باید در روابط کاری و یا عاشقانه خود تجدید نظر کنید و یا اینکه بیشتر احتیاط کنید.

و اگر این سوسک سیاه و یا قهوه ای تیره باشد، در این صورت علاوه بر افتادن اتفاقات تلخ، این خواب خبر از سحر و جادو هم می دهد.
تعبیر خواب خوردن سوسک

اگر خواب ببینید که سوسک سفیدی را می خورید و یا اینکه سوسک سفیدی در دهان شما است، این خواب نشانه دور شدن آفات اشرار و یا اینکه اشخاص مزاحم از زندگی شما می باشد.
تعبیر خواب راه رفتن سوسک روی بدن

اگر خواب ببینید سوسکی بر روی بدن شما راه می رود، نشانه این است که شما در مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

نخوندم😕😕😕

دردناکترین مرگ پسرنوح داشته:                                             تصورکن داری غرق میشی خر                                          از کشتی بابات برات دست                                            تکون میده!😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز