2777
2789
اول دبیزستانم انشانی با معدل 19/30

افرین خوبه پس کشش داری درستو ادمه بده بزا آینده کاری هم داشته باشی،من درس دوس نداشتم ۱۹ سالگی عقد کردم پارسالم ازدواج کردم

👩❤️👨

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سؤالي پرسيدم عزيزم 

آها عزیزم ببخش متوجه نشدم نه اگه نداشته باشه هم بعدن که خرید بزنه به نامت مهم نیست که داره یا بعدن میخواد بخره

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
بچه جان برو به درست برس ١٦ سالگي جلو مامانم اصلا روم نميشد حرف بزنم چه برسه بگم دلم شوهر خواست 

ولی من از همون اول عشق شوهر بودم نمیدونم چرا🙈مامانم همش میگفت تو خیلی پررویی از دخترای فاگیل خیلی زودتر ازدواج کردم همه بهم گفتن چقد هولی ولی وقتی شوهرمو دیدن گفتن بچسب بهش😒ولی کلا ازدواج تو سن ۱۹ ۲۰ سالگی بد نمیدونم در صورتی که عقل رس شده باشی و بدونی که زندگی همش خوش و تفریح نیست 

👩❤️👨

اخه ميگن اون لحظه بايد داشته باشه كه بتونه مهر كنه 

نه عزیزم مگه طرف سکه رو همون موقع میخواد بده که مهر میکنه اینم همین جوریه ساده نگیریا اگه میخوای عقد کنی چه داشته باشه نداشته باشه بگو سه دونگ از خونه که گرفت بزنه به اسمت 

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
محضر گفت بايد قيد بشه كدوم خونه 

نمیدونم والا من سه سال پیش عقد کردم محضر میگفت ما خونه رو نمی نویسیم تو عقد نامه باید برید محضر اسناد رسمی شما هم می تونید بین خودتون توافق کنید 

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
اجازه بده حرفتو قبول نکنم    

مختاری 

عضو گروه نارنجی وزن شروع:69وزن هدف:54 تیر ماه 1399 وزنم 54 کیلو بود از خونه نشینی به 69 کیلو رسیدم تیر 1400 من برمیگردم به وزن قبلیم.امروز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ امضام رو خوندم دیدم قرار بود تیر بشم ۵۴ کیلو ولی الان ۷۰ کیلو هستم😂میگن سنگ بزرگ علامت نزدن هستش همینه ها.این بار شعارم رو عوض میکنم لاغر میشوم نه فورا ولی حتما رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود.امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ من شدم ۷۴ کیلو😕اینقدر چاق شدم که بنظرم دیگه زیر سر آمریکاست. مرگ بر آمریکا😕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز