2777
2789

یه همچین چیزی تو بخار شور من واسه تنظیم بخاره واینکه تا دوساعت نباید در بخارشورتو بعد استفاده بازکنی یه بار اینکارو کردم کل پوست تنم سوخت البته سوختگی شدیدی نبود کلا چیز خیلی خطرناکیه

یک عدد اردیبهشتی جیگر😆😆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون علامت خطر یعنی وقتی استفاده میکنی یهو درش روباز نکنی چون بخار اب خطرناکه وباعث سوختگی میشه من دا ...

من بلد نیستم یکی راهنمایبم کنه

خدایاشکرت
شما نی نی داری؟نمیدونم از کی باید اماده باشم!

آره دخترم یکسالشه من تمام روزا آماده بودم اما تو بدترین شرایط رفتم برا زایمان خونم به هم ریخته بود خودم حموم نکرده بودم اصلا یه وضعی

آره دخترم یکسالشه من تمام روزا آماده بودم اما تو بدترین شرایط رفتم برا زایمان خونم به هم ریخته بود خ ...

وای ازهمین میترسم!الانم که باقهر اومدم خونه بابام

میترسم دردم شروع بشه!

من بلد نیستم یکی راهنمایبم کنه

همین که علامت خطر روشه روبچرخون درش باز میشه با پارچ وقیف یه لیتر اب بریز توش ودرشو ببیند بعدش بزن به برق وچراغ هاش روشن میشه وقتی چراغ قرمز خاموش شد دستگاه امادس بایدشاسی زیردسته روفشار بدی بخار خارج میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز