2726
عنوان

تعبیر خواب عنکبوت

1510 بازدید | 1 پست

دیدن عنکبوت قرمز، سیاه، طوسی، قهوه ای روی بدن و نیش زدن و ترسیدن و فرار کردن از دست عنکبوت و رتیل + دیدن تار عنکبوت در خانه و اتاق و ترسیدن و پاک کردن تار از خواب های متدوال ما در رابطه با تعبیر خواب عنکبوت می باشد.

در حالت کلی بهتر است بدانید عنکبوت از آن دسته خزندگانی می باشد که بیشتر معبرین آن را به دشمنی نادان و ضعیف تعبییر می کنند و البته برخی دیگر دیدن عنکبوت در خواب را نشانه خشم و عصبانیت یکی از افراد خانواده تعبیر می کنند.

به هر حال در ادامه این پست سایت بارونک ما کامل ترین تعبیر خواب عنکبوت را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله امام جعفر صادق، حضرت یوسف، ابن سیرین و ... آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.
تعبیر خواب دیدن عنکبوت در خواب

محمد بن سبرین دیدن عنکبوت در خواب را نشانه مردی ضعیف و گمراه تعبیر می کند و می گوید : اگر در خواب عنکبوت را گرفته بودید، نشانه این است که بر چنین مردی غلبه خواهید کرد.

معبر دیگری بنام منوچهر مطیعی می گوید : اگر فردی خواب ببیند که در خانه یا اتاقش عنکبوت است این خواب نشانه این است که یکی از اعضای خانواده در او خشم و نفرت به وجود می آورد.

حال اگر آن فرد عنکبوت را غیر از خانه خودش ببیند، در این حالت دشمنی ضعیف و آشنایی حالت خشم را در او به وجود می آورد. در حالت کلی توجه کنید عنکبوت دشمن نیست بلکه بدخواهی است که بیشتر از آزار رساندن، تنفر و خشم به وجود می آورد.

لوک اویتنهاو : این معبر معتقد است اگر کسی در خواب عنکبوت را ببیند یعنی اینکه به زودی یک تحول مثبت در امور و کارهایش اتفاق خواهد افتاد.

آنلی بیتون : اگر شخصی در خواب عنکبوت ببیند به این معنی است که آن شخص با توانایی و دقت، کارهای خودش را جلو خواهد برد و ثروتی بزرگ جمع خواهد کرد.

اچ میلر : دیدن عنکبوت در خواب نشانه کسب ثروت و مال فراوان می باشد.
تعبیر خواب نیش زدن عنکبوت

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی او را نیش می زند، نشانه این است که از دست دشمنان خود عذاب خواهد کشید.

و اگر عنکبوت بزرگ او را نیش بزند، بدین معنی است که دشمنان سعادت و خوشبختی شما را از بین خواهند برد.

جابر مغربی : اگر خواب نیش زدن عنکبوت را یک دختر یا زن ببیند نشانه خصومت و درگیری بین زن و شوهر می باشد و در نهایت دیگران بین آن ها دخالت و تصمیم گیری خواهند کرد.

اما اگر آن دختر یا زن خواب ببیند که دیگران نیش می خورند و او شاهد این کار باشد، این خواب به این معنی است که در یک دعوای خانوادگی شما را درگیر خواهند کرد.
تعبیر خواب کشتن عنکبوت

به گفته لوک اویتنهاو کشتن عنکبوت در خواب نشانه پیروزی بر دشمن و کارها می باشد.

آنلی بیتون می گوید :

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی را کشته است یا می کشد نشانه این است که آن شخص با زن خود اختلاف و مشاجره شدید خواهد کرد.

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی بسیار بزرگ به سمتش می آید و او را می کشد، نشانه این است که آن شخص به مقام بزرگی می رسد. اما اگر بعد از اینکه عنکبوت را کشت، متوجه دوباره زنده شدن عنکبوت شود و عنکبوت به دنبال شما بیاید، نشانه است که اوضاع بد مالی شما را تحت فشار قرار می دهد.
تعبیر خواب عنکبوت بزرگ

آنلی بیتون : دیدن عنکبوت بزرگ در خواب نشانه این است که بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و ثروتی بزرگ نصیب شما خواهد شد.

اگر خواب ببینید که عنکبوتی بزرگ به همراه عنکبوتی کوچک به سمت شما می آیند، نشانه این است که تا مدتی خوشبختی و موفقیت از آن شما خواهد بود.
تعبیر خواب فرار کردن از عنکبوت

اگر شخصی خواب ببیند که از دست عنکبوت بزرگی فرار می کند، نشانه این است که ثروتی بزرگ را از دست خواهد داد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730